Review & Swatches - Oja Flormar 420

sâmbătă, 9 iunie 2012

Hello girls,

    Vreau astazi sa va vorbesc despre oja pe care am adorat-o imediat cum am vazut-o(fapt care a dus si la achizitonarea ei imediata), dar care mi-a facut cateva probleme serioase. Asa cum v-ati dat seama este vorba de oja nr. 420, de la Flormar, pe care ati mai vazut-o si in postarea aceasta, impreuna cu o alta oja preferata de-a mea.

    In imaginea de mai sus, in partea stanga oja este aplicata in 2 straturi(hell, yes!!), iar in partea dreapta sunt 3 straturi aplicate. Nu am mai pozat cum arata aplicata intr-un strat pentru ca abia se observa.

    Imi place:

    Culoarea imi place la nebunie! Sunt adepta culorilor puternice pe unghii, in special vara, culoarea fiind si motivul pentru care am cumparat aceasta oja.
   Rezistenta este iarasi de apreciat, desi nu este tocmai cea mai rezistenta oja pe care am purtat-o pe unghii, tinand undeva in jur de 3-4 zile.
    Pensula mi se pare perfecta, ma descurc de minune cu ea si reusesc sa ma fac foarte bine cu ea, in toate colturile si marginile.
    Ambalajul/Sticluta arata foarte dragut, e simplut si usor de manevrat, capacul e usor de desfacut.

    Nu imi place:

    Faptul ca trebuie sa aplic oja in 3 straturi, deoarece nu este destul de pigmentata. De obicei obisnuiesc sa aplic oja in 2 straturi maxim, dar mai sunt si exceptii pozitive in care oja aplicata intr-un strat arata perfect. Asa se  consuma si foarte repede.
   Mi-a ingalbenit foarte tare unghiile si nici dupa aproximativ o luna si jumatate unghiile mele nu au ajuns la culoarea lor normala. Arata exact ca unghiile unei fumatoare de vreo 35 de ani, groaznic si incerc tot felul de modalitati de a le aduce la culoarea lor initiala. Jumatate din vina mi-o atribui si eu, pentru ca ar fi trebuit sa aplic o baza inainte de a o aplica, dar chiar nu m-am gandit ca mi s-ar putea intampla asta.
   

Concluzie:

    A costat aproximativ 10 lei, pret modic din punctul meu de vedere pentru o oja de calitate medie, dar de ce imi pare rau e faptul ca unghiile mele au avut de suferit pentru un 'moft'.
    Mai am o oja de la Flormar, dintr-o alta gama, dar cu ea nu am avut nicio problema asemanatoare acesteia. Voi ati patit ceva asemanator cu ojele colorate? Va sugerez sa aveti grija si sa aplicati o baza inainte de a aplica oja ca sa nu patiti acelasi lucru pe care l-am patit si eu.

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu