Review - Produse Family Care

marți, 12 iunie 2012

Hello my bunnies,

   Am primit spre testare de ceva timp noile produse Family Care, de la http://www.apollomod.ro/, iar astazi m-am hotarat sa va spun parerea mea despre ele. Acestea sunt produsele despre care va voi vorbi:


Betisoare igienice Family Care

300 buc.
     Betisoarele igienice sunt indispensabile in casa mea. Le folosesc pentru igiena urechilor, dar si in machiaj, pentru a face diferite modificare formei machiajului, pentru a sterge particulele de fard cazute sub ochi sau atunci cand nu am la indemana o pensula pentru a creea efectul 'smudge'. Betisoarele de la Family Care sunt calitative, asemenea celor de la Dalin pe care eu le foloseam inainte de acestea. Plusul pe care il au acestea consta in sistemul de deschidere inteligent, foarte simplu. Costa ~ 6-7 RON.

Sapun lichid cu lapte & miere Family Care

1 L 
     "Si-o luna de miere doar lapte si miere.." Cu siguranta e aroma mea preferata din toate timpurile, in ceea ce priveste sapunul lichid/gelurile de dus. Este un sapun bun, care curata bine pielea si lasa un miros placut, dulce pe piele, care se pastreaza pentru un timp.Eu il folosesc pentru igiena mainilor, iar a doua intrebuintare pe care i-am gasit-o este in curatarea pensulelor.... face o treaba minunata! Costa ~ 14-15 RON.

Dischete de bumbac Family Care 

120 buc.
    Sunt dischetele mele preferate pentru demachiat! Sunt foarte catifelate si textura lor e cea mai potrivita dintre toate celelalte dischete folosite de mine pana acum. Cu ajutorul lor aplic pe fata si decolteu lotiunea tonica de la Cosmetic Plant, cu busuioc, la fel si demachiantul. Costa ~ 6-7 RON.

 

Gel de dus cu ovaz Family Care

1250 ml
     Gelul de dus este preferatul surorii mele si i se pare genial. Imi place si mie, nu gasesc nimic deosebit(doar mirosul, recunosc ca miroase extrem de bine). Initial, cand am vazut ca e de ovaz ma gandeam ca nu o sa imi placa mirosul, dar din contra, atunci cand l-am mirosit m-am indragostit de mirosul lui,e foarte fresh. Curata pielea foarte bine, face spuma si cel mai mare plus al sau este cantitatea...este foooarte big! Mi-ar placea sa aiba o pompita de dozare, pentru a fi mai usor de controlat cantitatea pe care doresc sa o folosesc, deoarece recipientul e destul de greu-1250 ml. Costa ~ 14-15 RON.

Produsele Family Care se gasesc in supermarketuri si hypermarketuri si sunt noi aparute pe piata. Voi ati incercat produsele acestui nou brand? Eu am ramas placut suprinsa de raportul pret - calitate si vi le recomand cu drag!

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu