Parerea mea despre noua gama Elseve Arginine Resist X3

joi, 17 mai 2012
Buna fetelor,

Am avut de curand ocazia sa testez noua gama de la  Elseve Arginine Resist X3, mai exact am incercat samponul, balsamul si spray-ul tratament. Mai jos gasiti parerea mea despre aceste produse.

 

Şampon Fortifiant Elseve Arginine Resist X3

 

 Descriere oficiala:

   Descoperiţi prima gamă completă de îngrijire a părului cu triplă acțiune pe bază de Arginină, pentru un păr mai puternic şi rezistent, fortificat de la rădăcină la vârfuri. Cu şamponul fortifiant ELSEVE ARGININE RESIST X3 nucleul firului de păr este hrănit, rădăcina este fortificată şi fibra capilară este restructurată. 

Parerea mea:

   In general gama mi-a lasat o parere cat de cat ok, dar dat fiind faptul ca am dorit sa testez gama per total, cat si separat, individual cea mai buna impresie mi-a facut-o samponul. Curata parul foarte bine, nu mi-a provocat matreata, iar parul se comporta foarte bine dupa spalare, ingrasandu-se abia dupa a 4-a, a 5-a zi dupa spalare.
   Are o consitenta normala, nici fluida, nici prea groasa, precum majoritatea sampoanelor, si are un miros foarte dragut, mie imi aduce aminte de cocos, in orice caz miroase bine de tot. :D
   Nu este tocmai cel mai bun sampon pe care l-am incercat pana acum, dar m-a impresionat intr-un mod placut in sensul ca datorita lui am mai pierdut foarte putin par la spalare, fata de cantitatea considerabila de fire de par pe care le pierdeam inainte de folosirea lui.


Balsam fortifiant Elseve Arginine Resist X3

 

Descriere oficiala:

   Aplicat după şamponare, balsamul fortifiant multiplică acţiunea şamponului, crescând concentraţia de arginină de la nivelul fibrei capilare. Părul este astfel refăcut şi protejat şi nu se rupe la pieptănare sau periere. Părul se descurcă mult mai uşor. 

Parerea mea:

  Despre balsamul de par din aceasta gama am cuvinte de lauda si folosit impreuna cu samponul, chiar sunt o combinatie ok pentru parul meu destul de deteriorat.
   Descurca parul si il face foarte moaaaaalleeeee si usor de pieptanat, dandu-i volum si o stralucire specifica, pe care parul meu o are numai dupa ce folosesc masca, sau balsam.


Tratament Fortifiant Elseve Arginine Resist X3 

 

Descriere oficiala:

   Fără clătire şi însoţit de un masaj a scalpului, spray-ul tratament fortifiant activează micro-circulaţia la nivelul nucleului firului de păr. Rezultat: administrarea nutrimentelor este optimizată iar părul creşte mai rezistent.
   Concetraţia excepţională de arginină din gama ELSEVE ARGININE RESIST X3 fortifică fibra capilară. Din prima zi, căderea părului este redusă cu 64%* . Părul nu mai pierde nutrimentele esenţiale. Fibra capilară este restructurată.  *Teste instrumentale


Parerea mea: 

   Acest tratament a fost singurul produs din aceasta gama care a reusit sa ma dezamageasca.. Nu m-am inteles cu el deloc, deloc. De la prima aplicare scalpul a inceput sa ma manance, iar in cateva ore ma umplusem de cojite mititele in cap, de care am scapat (Slava Domului!) de la prima spalare.
   Tin sa specific ca nu eram data cu nimic altceva pe par inainte de a-l aplica, dar gandindu-ma ca am parul vopsit s-ar putea ca aceasta sa fie cauza 'neintelegerii' noastre, desi e putin probabil.


Voi ati incercat vreun produs din aceasta gama? Daca da, cum vi s-au parut?


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la 
charmy_bunny@yahoo.com
 
 (\_ _/)♥ 
(='.'=)♥
 (\_ _/) ♥ 
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu