Review - Sampon Schwarzkopf BlondMe Brilliance Cool Ice (varianta profi pentru Kallos Silver Reflex)

miercuri, 4 aprilie 2012
Buna fetelor,

Cred ca multe dintre voi, care sunteti si voi vopsite blond, sau poate aveti culoarea blond de la mama natura(ce noroc pe voi) au incercat macar o data vestitul sampon Silver Reflex, de la Kallos. Astazi va voi vorbi despre varianta profesionala a acestui sampon, reprezentata de samponul Schwarzkopf BlondMe Brilliance Cool Ice.


Descrierea oficiala a produsului, pe site-ul Carespot.ro:

BlondMe Brilliance Cool Ice este un sampon pentru curatarea tonurilor de blond rece, adecvat pentru par deschis sau decolorat pe intreaga suprafata a capului, cu directii reci-ice ale tonului.

Samponul curata si ingrijeste chiar si cele mai delicate tipuri de par deschis si decolorat.

Furnizeaza nivelul dorit de pigmentii reci pentru a mentine prospetimea rece a tonului, pentru o claritate mai buna a tonului.

Neutralizeaza tonurile galbene, fara a schimba culoarea parului.

Formula cremoasa imbraca parul intr-o spuma bogata; curata delicat lasand parul moale si matasos la atingere.

Poate fi utilizat si pentru celelalte tipuri de blond, pentru o neutralizare usoara si delicata.


Parerea mea despre acest produs:

   In ceea ce priveste parerea mea despre cum actioneaza acest produs, o sa va vorbesc despre el in comparatie cu Kallos Silver Reflex, cat si mai explicit pentru cele care nu au folosit pana acum varianta de la Kallos. 

   Asa cum ati citit in descrierea oficiala acest sampon neutralizeaza nuantele de galben din parul blond, curata foarte bine si lasa parul matasos. Exact ceea ce zice asta si face, lucru de apreciat pentru ca este unul dintre cele mai bune sampoane pe care le-am incercat pana acum. 

   Pe langa faptul ca neutralizeaza nuantele de galben si da luciu parului, curata foarte bine scalpul si nu imi provoaca matreata(lucru ce mi se intampla in cazul folosirii samponului nuantator Kallos Silver Reflex).

   In comparatie cu varianta sa mai ieftina, pe care am pomenit-o mai sus, cu acesta nu risc sa imi iasa nuante de mov/albastru/gri in cap, pentru ca indiferent de cata cantitate folosesc nu nuanteaza parul in niciun fel, desi compozitia sa are o culoare la fel de ciudata(vezi poza de mai jos) ca si cea a samponului nuantator de la Kallos.

   Imi place foarte tare ca face muuuulta spuma si ca miroase frumos, lucru ce ma face sa il folosesc cu drag, pentru a imi uniformiza nuanta parului in siguranta si fara prea multe complicatii. Samponul de la Kallos trebuia diluat cu putin sampon normal, sau in apa si apoi aplicat, pentru a-l putea folosi, lucru ce era enervant, mai ales daca greseam cantitatea, sau il lasam mai mult decat era necesar in par. 

   Mi s-a intamplat ca Silver Reflex sa imi usuce parul (in special la varfuri), daca il foloseam des, lucru ce m-a facut sa si renunt la el pana am avut ocazia sa il incerc pe acesta.

  Eu vi-l recomand din suflet, fiind o varianta mult mai buna si profesionala decat Kallos Silver Reflex, desi stiu ca diferenta de pret este considerabila, dar cum un blond frumos cere sacrificii eu zic ca isi merita toti banutii.


Pret & de unde poate fi achizitionat:

Costa 58,41 lei si poate fi achizitonat online de pe site-ul Carespot.ro.

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu