Review - Balsam dupa depilare Cosmetic Plant

marți, 24 aprilie 2012
Buna, buna fetelor !

  Astazi am ocazia sa va prezint un produs care pe mine m-a surprins, cu siguranta intr-un mod foarte placut, asa ca trebuia neaparat sa imi impartasesc bucuria cu voi. Este vorba de balsamul dupa depilare, care promite sa scada densitatea parului nedorit cu un procent de 48 %, semnat Cosmetic Plant.

   Cantitate:

200 ml
 

Ce spune producatorul:

   Balsamul conţine extract de muşeţel cu efecte calmante şi de prevenire a iritaţiilor. Inovaţia acestuia constă în folosirea extractului din Fibraurea Recisa cu efect de reducere a densităţii firelor de păr şi de încetinire a creşterii acestora. 
   Extractul este înglobat în microsfere de nailon care se “agaţă” de firele de păr şi migrează înspre folicul, unde intervin în mitoza keratocitelor şi reduc funcţia de diviziune celulară a acestora.
   Testul in vivo efectuat de producătorul francez al extractului pe 25 de subiecţi de sex feminin, a arătat că o cremă cu 3% substanţă activă, aplicată de 2 ori pe zi timp de 2 luni, dă urmatoarele rezultate:
  • O scădere a densităţii părului cu 48 %;
  • O scădere a vitezei de creştere a părului nedorit cu 36 %; 73 % dintre participantele la test raportând efectul;
  • O scădere a frecvenţei depilărilor cu 60%

Ingrediente:

 Aqua, Paraffinum liquidum, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Glycerin, Caprylic/Capric trygliceride, Propylene glycol, Isopropyl miristate, Alcohol denat., Tribehenin, Sorbitan laurate, Nylon-12, Palmatine, Chamomilla Recutita extract, Parfum, menthol, Lactic acid, Disodium EDTA, Sodium benzoate, Methylparaben, BHA.

   Parerea mea:

   Aceasta postare ar fi trebuit sa fie publicata cu ceva luni in urma, dar am tot amanat-o din diferite motive.
   Initial, cand am inceput testarea acestui produs nu m-am asteptat la cine stie ce rezultate, tinand cont ca sunt multe produse pe piata care isi fac reclama de genul " Produsul X albeste dintii cu 70 % " , " Produsul Y reduce aspectul de celulita in doar 2 saptamani " si tot felul de reclame nefondate pana la urma, pentru ca nu s-a nimerit(cel putin in cazul meu) sa fie adevarate in totalitate.

   Pot spune ca ma numar printre persoanele care au o pilozitate mare, dar nici 'cateva firicele ' nu ma pot lauda ca am. Zonele pe care folosesc acest balsam sunt bratele si picioarele. Tin sa precizez ca ma epilez in ambele zone mentionate doar cu epilatorul, de cativa ani buni.

   Asa cum am spus mai sus, initial nu am avut asteptari mari de la acest produs, dar dupa 2 saptamani de la prima folosire (aplicat in fiecare seara pe zonele dorite) am observat ca parul este mai rar, iar apoi efectul a devenit din ce in ce mai vizibil.

   Ce imi place la acest produs e faptul ca intr-adevar 'palaria jos' pentru el, face ceea ce spune - scade densitatea parului nedorit (singura chestiuta ar fi ca trebuie sa il utilizati asa cum este recomandat; eu l-am folosit doar o data pe zi, nu de doua ori, asa cum este recomandat si tot am fost multumita de rezultat).

   Un alt lucru care imi place este ca are pompita de dozare si poti gestiona cantitatea dorita asa cum trebuie, are un miros foooooarte fain, dar nu prea rezista pe piele.

   

   Pret & de unde poate fi achizitionat:

Costa  doar 15 RON si il gasiti si online pe site-ul celor de la Cosmetic Plant.

E unul dintre produsele mele preferate de la Cosmetic Plant si vi-l recomand cu drag! Eu sunt la al doilea flacon si nu o sa ma opresc aici.


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu