Random talk - Din vacanta ...(pic heavy)

vineri, 20 aprilie 2012
Buna fetelor,

   Nu stiu daca mi-ati dus dorul, dar eu sincer va zic ca mi-ati lipsit voi si activitatea de pe blog. Saptamana aceasta a fost una foarte funny si relaxanta pentru mine, mi-am petrecut-o cu sora mea in Maramures, unde mi-am petrecut si Pastele.

   Vreau sa va zic ca iubesc Maramuresul, este un loc pe care l-am vizitat in amanunt primavara aceasta, pentru a-i descoperi frumusetile. Am ramas impresionata de peisajele frumoase, obiceiurile specifice, oamenii calzi si dornici sa te ajute, sa te faca sa te simti bine.

   Am vizitat Sighetu Marmatiei, care este un loc plin de locuri numa' bune de vizitat ( ca tot veni vorba stiti ca dupa o saptamana de stat in Maramu' am inceput sa imprumut cuvinte specifice de acolo : no' hai, binie, numa', ii ).

Cimitirul Vesel, de la Sapanta a fost unul din obiectivele principale.



D'ale locului...

Peisaje de pe traseu...


Si pentru ca aerul de munte e tare, ni s-a facut fomica si am luat masa la un local care mi-a placut tare mult, cu niste imprejurimi superbe, Casa Alex.

Eu sper ca nu v-am plictisit si.... pe data viitoare cand o sa revenim la oile noastre, cu d'ale machiajului! :*

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu