TAG ♥ Who's your celebrity match?

sâmbătă, 11 februarie 2012
 Buna, fetelor !

    Stiu ca acest tag a circulat acum mult timp, dar eu l-am tot amanat si intr-un sfarsit mi-am propus sa va prezint si eu 'my celebrity match'. 
   In caz ca ma urmariti si pe facebook, stiti ca eu sunt o mare fana Taylor Swift, pur si simplu o iubesc, mi se pare gingasa, cu trasaturi foarte frumoase si are un stil al ei aparte care mie imi place tare. Imi place ceea ce face, imi place muzica ei si faptul ca mereu are o imagine aranjata si fara 'fail-uri'.
   Ii multumesc, asadar Deliei ca s-a gandit si la mine si mi-a pasat tag-ul, si acum sa vedem care sunt cerintele.


♥ TAG:

1.Describe your style.
Nu cred ca am un stil anume. Ma imbrac asa cum consider ca imi sta bine si imi place mie, dar in orice caz ma adaptez locatiei.

2. What's your must-have wardrobe item?
Cred ca rochitele si jeansii.
 
3.Ce tinuta ai alege for a red carpet event? 


 
4.Why you like her/him?
In general admir persoanele care reusesc sa se faca remarcate prin ceva bun, prin munca, prin daruire si pentru a iesi in evidenta nu sunt dispuse sa faca ceea ce in ziua de astazi e o obisnuinta: siliconae,botox,aparitii aproape sau chiar naked. In al doilea rand imi place faptul ca este mereu o aparitie placuta si care lasa o impresie frumoasa, naturala, fara acea fortare pe care o observam la majoritatea vedetelor.
 
5.Ce crezi ca ai in comun cu ea/el?
Chiar nu stiu daca avem ceva in comun, dar mi-ar placea sa am putin din trasaturile ei, pentru ca ador persoanele care au o imagine childish, iar ea e reprezentarea perfecta a acestei categorii.
 
7.Urasti ceva la el/ea?
Nu am ce.
 
8.Arata-ne o poza with your favorite outfit de al ei.



9.Daca ai fi in locul ei ce iubit ai alege?
Haha ... Habar nu am, dar eu zic ca se potriveste foarte bine cu Taylor Lautner Par a fi facuti unul pentru celalalt.



10.Reprezinta un model de viata pentru tine?
Nu stiu daca e chiar corect spus un model de viata, dar un exemplu bun cu siguranta este.


And now girls .... Who's your celebrity match ?
Astept raspunsurile voastre in casuta de comentarii.

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu