Review & Swatch - Ruj de buze L'Oreal Paris Color Riche Cream (287-Sparkling A Methyst)

marți, 28 februarie 2012
Buna fetelor,

Astazi va prezint rujul meu preferat, din toate timpurile :  L'Oreal Paris Color Riche Cream, in nuanta 287-Sparkling A Methyst.


Descrierea oficiala a produsului:
Laboratoarele L'Oréal Paris au selectionat pigmenti din cele mai pure si mai fine culori pentru a crea rujul perfect.
Pe buzele perfect hidratate, culorile nu au fost niciodata mai intense si mai profunde.
Imbraca buzele intr-o stralucire rafinata care ramane intacta intreaga zi, fara sa curga sau sa isi piarda stralucirea.

Ingrediente:
Lanolin Liquida / Lanolin Oil, Oleyl Erucate, Sesamum Indicum Oil / Sesame Seed Oil, Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax, Ppg-5 Lanolin Wax, Acetylated Lanolin, Cera Alba / Beeswax, Calcium Aluminum Borosilicate, Disteardimonium Hectorite, Tocopheryl Acetate, Rosa Canina Fruit Oil, Synthetic Fluorphlogopite, Alumina, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Silica, Geraniol, Calcium Sodium Borosilicate, Benzyl Alcohol, Tin Oxide, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Methyl-2-Octynoate, Polyethylene Terephthalate, Polymethyl Methacrylate, Parfum / Fragrance, [+/- May Contain, CI 77891 / Titanium Dioxide, Mica, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 15850 / Red 7, CI 45410 / Red 28 Lake, CI 15985 / Yellow 6 LakE, CI 77163 / BISMUTH OXYCHLORIDE, CI 45380 / RED 22 LAKE, CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 19140 / Yellow 5 Lake, CI 75470 / CarminE]. (F.I.L. B31062/6).

Parerea mea:

Il iubesc maxim! 
  • Imi place la nebunie nuanta;
  •  imi place consistenta sa;
  •  imi place ca rezista pe buze 
  • cel mai mult imi place ca poate fi adaptat oricarei tinute si oricarui moment al zilei
E o nuanta atat de speciala ... Eu ador sa il port seara, alaturi de un machiaj de seara, dar poate fi purtat si in timpul zilei cu un machiaj natural pentru a pune buzele in centrul atentiei. E exact rujul de care ai nevoie atunci cand ai nevoie de 'un strop' de culoare.

 Design-ul rujului este si el de asemenea foarte dragut si elegant, fiind usor de manevrat si perfect pentru a fi luat peste tot cu tine.

Nu i-am gasit niciun defect  (bine, in afara de pret), dar eu sunt foarte indragostita de aceasta nuanta, asadar cred ca m-as incumeta sa mi-l achizitionez de pe Makeuponline.ro , la pretul de 47.26 lei.

Swatch la lumina camerei:

Swatch la lumina de afara:


Update: Pentru ca ati vrut sa vedeti si o poza full face, va invit sa va uitati peste postarea de aici pentru a vedea cum arata in cadrul unui machiaj de seara: http://charmy-bunny.blogspot.com/2012/02/lotd-from-day-to-night-entry-for-makeup.html

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu