Review & Swatch - Lac de unghii Maybelline Forever Strong (170-Flamingo Pink)

marți, 7 februarie 2012
Buna fetelor!

   In ultimul timp am facut o pasiune pentru oje si am inceput sa le clasific in functie de rezistenta pe unghii, pentru ca eu consider ca este o investitie mai buna sa dau o suma mai mare pe o oja de calitate, care sa imi ramana pe unghii fara sa se crape, mai mult de 2-3 zile, decat sa imi achizitionez o oja de cativa lei si care a doua zi dupa ce a fost aplicata, s-a si ciobit. Mai mult ma oftic, pentru ca e posibil ca aceea culoare sa imi placa si sa nu am posibilitatea/timpul/cheful necesar sa imi refac unghiile zilnic.


  In ceea ce priveste oja despre care va voi vorbi astazi, sunt foarte incantata de faptul ca este cea mai rezistenta oja pe care am incercat-o pana in momentul de fata. Am supus-o la cateva teste destul de dificile si a rezistat cu brio pe unghiile mele, timp de 1 saptamana si 2 zile.

   Culoarea este foarte frumoasa si poate fi adaptata oricarui tip de tinuta doriti. Nuanta are un luciu foarte frumos si aplicatorul este un mare plus al acestei oje, deoarece este foarte precis.


   Va recomand cu drag gama Forever Strong de la Maybelline, pe care o puteti gasi pe MakeupOnline, la un pret de 19.5 lei bucata!

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu