Review - Crema de fata hidratanta Cosmetic Plant

miercuri, 8 februarie 2012
  Buna, dragele mele ! 

  Pentru astazi v-am pregatit un review al unei creme hidratante cu galbenele si vitaminele A, F si pantenol, din aceeasi gama cu crema de maini pe care v-am prezentat-o intr-o alta postare, de la Cosmetic Plant.


Cantitate:
50 ml

  Ce spune producatorul:   
   Crema menţine hidratarea optimă a pielii prin pantenol şi componentele active identice factorului natural de hidratare. Vitaminele A, E şi extractul de gălbenele hrănesc şi fortifică epiderma. Filtrul UV protejează tegumentul de îmbătrânirea prematură cauzată de radiaţiile ultraviolete la care suntem zilnic expuşi, indiferent de anotimp. Hidratantă şi protectoare, crema conferă tenului elasticitate, prospeţime şi luminozitate.

   Ingrediente:
   Aqua, Paraffinum liquidum, Cetyl alcohol, Stearic acid, Glycerin, Lanolin, Propylene glycol, Isopropyl myristate, Triethanolamine, Glyceryl stearate, Calendula Officinalis extract, Titanium dioxide, Alumina, Simethicone, Panthenol, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Dimethicone, Sodium lactate, Lactic acid, Serine, Sorbitol, TEA-lactate, Urea, Sodium chloride, Lauryl aminopropylglycine, Lauryl diethylenediaminoglycine, Allantoin, alcohol denat., Parfum, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA.

Parerea mea:
   Pentru tenul meu uscat si sensibil, pentru perioada rece, aceasta crema nu este suficienta pentru a imi mentine pielea perfect hidratata pe timpul zilei, mai ales in zilele friguroase.
   E o crema buna, care hidrateaza pielea normala/cu tendinte de ingrasare(in cazul mamei mele, care a testat si ea aceasta crema impreuna cu mine). Mama mea a fost multumita de ea si o foloseste des, deoarece nu ii ingrasa tenul si intra foarte repede in piele, in schimb eu o folosesc doar atunci cand nu ma machiez si imi petrec ziua in casa, deoarece in rest tenul meu necesita o ingrijire mai aprofundata.
   Ca si consistenta, este o crema 'light' si  mi se pare potrivita pentru tenurile normale/cu tendinte de ingrasare, in urma spuselor mamei mele care v-o recomanda cu drag, in schimb pentru tenurile uscate, in perioada aceasta rece a anului eu va recomand ceva mai hidratant.

Pret & de unde poate fi achizitionat:
O gasiti si in magazine, dar si online pe www.cosmeticplant.com , la pretul de 10 lei. 

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu