Revew & Swatch - Fard de pleoape Maybelline Eye Studio Duo (425 - Navy/Blue)

marți, 21 februarie 2012
Buna fetelor,

V-am mai spus ca ador albastrul, in special navy-ul? Huh, sunt topita dupa el si il port si in vestimentatie, machiaj, oja si oriunde se poate .. Astazi va prezint fardul de pleoape Maybelline Eye Studio Duo, in nuanta 425 - Navy/Blue.



Descrierea produsului pe site-ul Makeuponline.ro:

Niciodata nu a fost mai simplu sa obtii un makeup profesionist!

Cu paletele Eye Studio de la Maybelline NY lucrurile stau mult mai simplu decat iti imaginezi!
Formula acestora are la baza ingrediente speciale care fixeaza culoarea si o fac sa dureze, iar pigmentii puri patentati ofera cea mai intensa culoare intr-o multitudine de finisaje.

Gama de culori cu texturi de la mata la perlata te ajuta sa obtii lookul cel mai potrivit in functie de ocazie. Secretul? Formula Eye Studio contine o baza de mica pura care da stralucire texturii mate si un finisaj sclipitor nuantelor sidefate. Uita asadar de vechile farduri terne, alege nuantele pline de stralucire care iti vor transforma machiajul dintr-unul banal intr-unul fabulos!




Parerea mea despre fardul de pleoape Maybelline Eye Studio Duo (425 - Navy/Blue):

 Pe langa faptul ca asa cum am spus mai sus, culorile din aceasta paletuta sunt printre preferatele mele, imi place foarte mult textura fardului, care nu le face sa fie prafoase si pigmentatia lor care este destul de puternica.

Imi place sa folosesc cele doua nuante impreuna, dar uneori, in timpul zilei de exemplu cand nu sunt in cele mai bune toane si nu am pofta de un make-up complex, aleg sa pun o singura nuanta pe pleoapa (in general cea deschisa) si chiar imi place rezultatul, e simplu si ... de efect.

Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze cu un look in care am purtat cele doua nuante, dar promit ca in curand o sa va arat pe blog un machiaj realizat cu ajutorul acestei paletute. Pana atunci va las in compania unor swatch-uri pe degetelele mele, sa va puteti da seama mai bine de nuante si textura lor.


Pret & de unde poate fi achizitionat:

Il gasiti pe site-ul celor de la Makeuponline.ro, la pretul de 32.5 lei.


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu