LOTD - Special Smokin' Turquoise

miercuri, 1 februarie 2012
Hello my beauties !

Oficial, look-ul de astazi se numara printre primele 3 look-uri preferate ale mele from all the time. Imi place la nebunie efectul smokey, dar culorile folosite pentru acesta sunt speciale, au ceva aparte, asta poate si pentru ca turcoazul este una din culorile mele preferate.







       
      •   baton corector Apricot Beige - Elf Cosmetics
      • fond de ten L'Oreal Accord Parfait - nuanta R2
      •  fard bronzant Satin Bronze - Pure Touch  
      • pudra pulbere - Fontana Contarini
      •  blush - Farmasi

       

      Voua va place machiajul tip smokey eyes ? Eu am inceput sa-l iubesc si imi place sa ies din tiparul obisnuitului smokey eyes cu maro/gri/negru, prin alegerea unor culori mai indraznete.Astept cu drag parerile voastre .


      Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

      (\_ _/)♥
      (='.'=)♥
      (\_ _/) ♥
      Kisses from Honeÿ Bunny

          0 comentarii:

          Trimiteți un comentariu