ϟ LOTD - Purple guilty pleasure ϟ

vineri, 17 februarie 2012
Hello my sweeties!

Am revenit cu un nou look, din seria look-urilor 'indragostite'. De data aceasta l-am adaptat pentru o cina de Dragobete (care se apropie cu pasi repezi .. hihi). In ultimul timp am facut o pasiune, sau cred mai bine zis am revenit la vechea mea pasiune: movul si bineinteles cum as putea sa nu spun ceva si de sclipici, care stiti ca e ' my all time weakness'.










Astept cu drag parerile voastre in casuta de comentarii, si pe langa asta as vrea sa va intreb ce planuri aveti pentru Dragobete ( in orice caz, sa nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul de aici). 
Un weekend superb va doresc!
Pupici!!

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu