LOTD - From day to night (entry for makeup contest by Little D. and Iulia B.)

joi, 23 februarie 2012
Hello girls,

Cu ocazia concursului organizat de cele doua mandre dragi LittleD & Iulia B. , mi-am pus mintea la contributie si m-am adaptat temei ( stiti doar ca ADOR provocarile ), iar tema la care fetele s-au gandit mi s-a parut super si nu aveam cum sa o ratez: trebuie sa creez un look de zi, de purtat la birou/scoala si cu ajutorul a doar trei produse de make-up sa il transformi intr-un machiaj de seara. How cool !

Machiajul de zi:





Cu ajutorul a doar trei produse am transformat machiajul de zi intr-unul de seara. 
Acestea sunte cele 3 produse alese de mine:
  •   Ruj de buze L'Oreal Paris Color Riche Cream - 287 Sparkling
  • nuanta de negru din trusa Acid, de la Sleek
  •  o pereche de gene false KkCenterhk ES A812



Machiajul de seara:




*la ochiul drept, lipiciul de gene mi-a dat de furca;

Ei, ce parere aveti?
Astept cu drag parerile voastre.

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu