Review & Swatch - Fond de ten L'Oreal Paris Accord Parfait

joi, 19 ianuarie 2012
  Buna fetelor !
  Am revenit cu un review pe care il programasem de ceva timp, dar l-am amanat pentru 'a face cunostinta' mai bine cu produsul si pentru a nu  va oferii informatii gresite.
  Actually,  L'Oreal Paris Accord Parfait este fondul de ten preferat si il iubesc enorm. Ma inteleg cu el mai bine decat m-am inteles cu orice fond de ten pana acum si sunt fooarte multumita de el. O sa aflati mai jos de ce spun asta.

   Cantitate:
 30 ml
  Ce spune producatorul:  
" O textura microfina, foarte fondanta.

Gratie celor 3 uleiuri usoare si nongrase din compozitie cu volatilitate diferita, machiajul cu Accord Parfait se adapeaza: se aplica foarte usor atingand perfectiunea.
Fondul de ten se acorda perfect cu nuanta si textura pielii.

Rezultat ale unei analize aprofundate a tenului femeilor, cele 11 nuante Accord Parfait sunt atat de asemanatoare cu culoarea naturala a pielii, incat se contopesc cu aceasta si o desavarsesc. "

Ingrediente:
 Aqua / Water, Isododecane, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Peg-10 Dimethicone, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Butylene Glycol, Dimethicone, Isoeicosane, Disteardimonium Hectorite, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hexyl Laurate, C9-15 Fluoroalcohol Phosphates / C9-15 Fluoroalcohol Phosphate, Isostearyl Neopentanoate, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Tocopherol, Panthenol, Methicone, [+/- May Contain: CI 77891 / Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77499, CI 77492 / Iron Oxides, Mica, CI 19140 / Yellow 5 Lake, CI 15850 / RED 7]. FIL B35880/1 TSA 10007 F 92667 Asnieres Cedex

Swatch pe mana:

Swatch pe fata:
Stanga - fara fond de ten; Dreapta -cu fond de ten L'Oreal Paris Accord Parfait

Parerea mea:
   La inceput am fost sceptica in ceea ce il privea pentru ca desi am testat intai nuanta, am crezut ca am ales in final tot o nuanta nepotrivita pentru mine. Eu am nuanta R2 - Vanille Rose si asa cum puteti vedea in pozele de mai sus tenul meu natural este foarte alb si usor iritabil(se manifesta prin inrosire). Un lucru amuzant la acest fond de ten e ca atunci cand il aplic pe fata am impresia ca totusi e mai inchis decat nuanta tenului meu, dar dupa aproximativ un minut imi dau seama ca totul e ok si fata mea arata super, fara urme, fara diferente de tonuri intre pielea mea si nuanta fondului de ten.

    Imi place mult proprietatea sa de a se adapta la nuanta si tipul meu de ten si are un mare plus pentru faptul ca e rezistent, cel mai rezistent fond de ten pe care l-am incercat pana acum.

  Imi place sa il compar cu Revlon Colorstay, pentru ca oricum as face ajung la concluzia ca acesta imi place mai mult. Ca si consistenta este mai fluid decat Colorstay de la Revlon si rezista toata ziua (si nu glumesc - in majoritatea timpului sunt plecata de dimineata pana seara si port acelasi machiaj, ma intorc si fata arata .. perfect ). Eu recomand tuturor persoanelor care folosesc fond de ten lichid, dupa aplicarea acestuia sa foloseasca o pudra (eu momentan folosesc pudra pulbere de la Fontana Contarini, despre care va voi vorbi in curand si de care sunt foarte multumita folosita impreuna cu acest fond de ten).
    
   Si ca sa va spun o 'smecherie' pe care o folosesc zilnic si care eu cred ca o sa va placa si voua (cel putin daca aveti tenul uscat, ca si mine) este ca eu aplic fondul de ten cu ajutorul unei pensule ( eu folosesc pensula F80 de la Sigma), pe care in prealabil o umezesc cu putina lotiune tonica ( eu folosesc lotiunea tonica delicata cu apa de trandafiri BioEarth), iar efectul e super: uniformizeaza culoarea si da un aspect natural fetei, fara sa para incarcata, si ii ofera un glow discret, o luminozitate specifica, ce face fata sa arate odihnita.

  In concluzie, e fondul de ten preferat si imi place, place, place ... Fata mea nu are probleme majore (acnee, riduri, foarte multi pori deschisi), ci doar pistrui (destui ce-i drept...), dar acesta le face fata cu brio, nu ii acopera complet, lasa doar sa se vada discret pigmentatiile mele, pentru a nu-mi pierde aerul  specific de inocenta.


Pret & de unde poate fi achizitionat:
Aveti varianta de a-l achizitiona online de pe www.makeuponline.ro , la pretul de 68,2 le

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu