Review - Pensule Elf ( Essentials & Studio )

joi, 5 ianuarie 2012
  Buna fetelor ! 
  In urma unui anunt pe facebook, va spusesem ca de curand am facut o comanda pe site-ul Elf Cosmetics, iar voi v-ati exprimat dorinta de a va spune cate ceva despre noile mele achizitii.

  Astazi va voi vorbi despre:
  • Pensula „Stipple” , din gama Studio
  • Pensula pentru aplicare fard pliul ochiului , din gama Essentials
  • Pensula pentru aplicare blush, pudra bronzanta si mixta, din gama Essentials
  • Pensula pentru aplicare fard de ochi, din gama Essentials
  • Pensula pentru ochi „Blending Eye” , din gama Essentials

 
Pensula „Stipple” , din gama Studio are perii moi, din pacate nu e o pensula stufoasa/deasa, desi mi-ar fi placut mai mult sa fie mai bogata in peri.  E buna pentru aplicarea fondului de ten, pentru ca ii da fetei efectul acela mult dorit de ten flawless si imi place sa o mai folosesc si pentru aplicarea fardului de obraz crema.   Imi place ca nu absoarbe mult produs si in comparatie cu pensula F80 de la Sigma, aceasta lasa un aspect mai natural. Nu am avut probleme cu ea in ceea ce priveste caderea perilor, nici inainte de a o spala prima data, nici dupa aceea.  O recomand !
Pensula pentru aplicare fard pliul ochiului , din gama Essentials - imi place mult pensula asta si de cand am cumparat-o o folosesc la fiecare machiaj. Singura problemuta, daca ii pot spune asa, pe care am intampinat-o cu ea, a fost ca atunci cand am primit-o avea cativa peri razleti, dar i-am taiat si acum e perfecta. E moale si pot crea farma de C a ochiului, in pliul pleoapei cu o foarte mare usurinta. Ca si dimeniune mi se pare perfecta, nici mica, nici mare. Nu naparleste si nu a reactionat urat dupa spalare. Like it !


Pensula pentru aplicare blush, pudra bronzanta si mixta, din gama Essentials - pe aceasta am primit-o cadou la comanda. Nu imi place faptul ca are perii tari, duri si nu e pufoasa. Aplica cat de cat ok produsul, imi place forma ei, dar sunt sigura ca exista alta mult mai buna. Un alt lucru care nu unu place e ca atunci cand o spal, culoarea rosiatica a ei, iese si ... "ma sperie" :D. Cand aplic pudra bronzanta/blush-ul ma mai trezesc cu cate un fir din ea pe fata, lucru ce ma face sa ii dau un mare NU, acestei pensule.
 
Pensula pentru aplicare fard de ochi, din gama Essentials - e  pensula perfecta pentru aplicarea fardurilor pe pleoapa mobila, nu ii cad perii, e usor de folosit. Imi place faptul ca e mai lata decat o pensula obisnuita si aplica fardul pe o suprafata mai mare. O folosesc si pentru aplicarea fardului iluminator, sub spranceana. Nu trebuie o folosita o cantitate prea mare de fard, deoarece e bogata in peri si nu pierde produs. Clar, o recomand ! Pentru cei 8 lei, face o treaba super, deci merita !

Pensula pentru ochi „Blending Eye” , din gama Essentials - ultima achizitie, dar nu cea din urma este preferata mea ! In comparatie cu pensula de blending de la Sigma E25, aceasta e mai micuta si are perii mai 'adunati'.E perfecta pentru a blendui culorile in orice tip de look, dar pentru smokey eyes-uri mi se pare geniala.Nu ii cade absolut nici un firicel de par si se comporta foarte bine dupa spalare. Nu are nici un defect, e super simplu de folosit si cu ajutorul ei se obtine foarte usor efectul faded al fardurilor puse pe pleoapa. Un big 10+, de la mine!


Sper sa considerati util post-ul de astazi si as vrea sa-mi spuneti ce parere aveti voi despre pensulele Elf si ce alte pensule ati mai folosit de la ei si mi le recomandati !  

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu