Review - Keratina lichida Anian

miercuri, 4 ianuarie 2012
  Hello sweet girls !

  Banuiesc ca ati auzit foarte multe pareri despre keratina lichida si despre beneficiile ei asupra podoabei capilare, asa ca m-am decis sa va spun si eu parerea mea despre acest produs, dupa o perioada indelungata de folosire - 4 luni.


   Cantitate:
 250 ml 

  Ce spune producatorul:  
   Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de păr, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul este mai deteriorat.

Previne si combate caderea parului:
• Reface parul deteriorat
• Previne si combate matreata

   Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect. Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizează strălucirea mătăsoasă, naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos.

Mod de utilizare:
   Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.
   IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei.


Parerea mea:
   Ei bine, inainte de a va vorbi despre acest produs vreau sa va spun ca am ales sa il folosesc o perioada destul de indelungata, pe parcursul a 4 luni de zile pentru a-mi da seama de efectele sale in totalitate si a nu va induce in eroare cu informatiile mele.
    Cititoarele mele vechi stiu ca parul meu este vopsit blond, deteriorat din cauza vopsirii si cu varfuri despicate, dar tin sa mentionez asta si pentru eventualele noi cititoare. 
   Pana sa o folosesc eram foarte sceptica in ceea ce privea parul meu, nu ma intelegeam deloc cu el si ma apucau durerile de cap cand ma gandeam ca trebuie sa-l aranjez dupa baie. Era dificil si in ceea ce privea aranjarea lui, deoarece el este natural ondulat, cu firul subtire, dar nu cu bucle dintr-acelea superbe, de nota 10 , ci niste bucle medii, care, daca imi uscam parul cu uscatorul aratau zbarlite/ciufulite si pana la urma ajungeam sa imi indrept parul cu placa, ca sa arate si el ok.
   Datorita keratinei lichide Anian (si nu numai - o sa urmeze un post numit 'Cum imi ingrijesc parul' si o sa vedeti si celelalte produse care m-au ajutat sa am un par frumos) , am reusit sa ajung la performanta de a-mi iubi parul. Really, acum mi-e drag de el si il ingrijesc si aranjez cu drag. 
    Acum parul meu e super simplu de aranjat ... Fie ca vreau sa il indrept cu placa, sau sa il las natural-ondulat, folosesc dupa fiecare spalare, pe parul umed keratina lichida, apoi il usuc cu uscatorul de par si ' c'est ca' , parul meu arata super, straluceste si e elastic, are volum si lucru de apreciat, nu se ingrasa, decat dupa zile bune - aprox 5 zile, iar buclele mele sunt asa draguuute, sunt definite si rezista, si rezista, si rezista .. :)).
   Se observa si o schimbare in ceea ce priveste nivelul de cadere al parului si reducerea aspectului de par razlet, cu varfuri despicate, pentru ca inainte erau probleme destul de majore, iar acum sunt foarte putin sesizabile. Probleme cu matreata eu nu am, deci nu va pot spune intr-adevar daca previne si combate matreata.
   Keratina lichida Anian, este singurul produs de genul pe care l-am folosit pana acum si pe care, cu siguranta in voi folosi si in continuare. Are un miros placut, cantitate mi-a ajuns timp de 4 luni de zile si inca mai este putin continut in sticla. O recomand cu drag tuturor fetelor care au nevoie de ingrijire pentru parul degradat!


   Pret & unde o puteti gasi:
Poate fi achizitionata de pe site-ul trideluxe.ro , la pretul de 36 lei.

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu