Review - 2 super masti pentru par !

duminică, 8 ianuarie 2012
  Buna fetelor !

   Stiu ca va promisesem ca in weekend-ul acesta sa va vorbesc despre ritualul de ingrijire al parului meu, dar am decis sa mai aman putin acea postare, si sa va vorbesc pe rand despre produsele pe care le folosesc, apoi sa le adun pe toate intr-o postare.

   Eu am doua masti preferate de par, despre care va voi vorbi astazi, pe care de cand le-am descoperit, nu imi lipsesc din ritualul meu de ingrijire al parului : Masca de par Kallos cu extract de plante ( mai uzual i se spune Masca cu placenta ) si Cura intensiva de 2 minute pentru par vopsit , cu cocos si lapte, de la Balea.


   Ma simt nevoita sa specific si de aceasta data ca parul meu este ondulat natural, vopsit blond, degradat din aceasta cauza, uscat, cu varfuri despicate si firul subtire.

Masca de par Kallos cu extract de plante/ Masca cu placenta

Pe eticheta scrie: "Masca de par cu extracte vegetale. Datorita agentilor proveniti din extrasul de grau si bambus , parul va deveni puternic, matasos si usor de pieptanat. Recomandat pentru par uscat, despicat."

Mod de utilizare : Folositi pe parul spalat, umed, iar dupa 5-10 minute clatiti.

Parerea mea : Pentru mine aceasta masca face diferenta !! Daca nu o folosesc e evidenta diferenta pentru ca parul meu arata neingrijit, e foarte greu de descurcat, nu sta nici ondulat, nici drept, e greu de aranjat si nu ma inteleg deloc cu el.
  Asa tare ma bucur ca acum vreo doua luni, intr-o vizita la DM am pus ochii pe ea si mi-am cumparat-o fara sa stau pe ganduri. Chiar visam un produs salvator pentru parul meu si recunosc ca masca aceasta pentru mine chiar a facut minuni.
  Miroase dragut ( in magazin, prima oara am avut impresia ca miroase urat, dar pe par miroase fain, fresh as putea spune ), imi face parul superbbbb , ii da elasticitate, volum, il face super fin si  usor de descurcat, ii da luciu (dar nu mai mult decat masca de la balea, despre care am scris mai jos ) si dupa baie parul meu arata 'cuminte' , fara fire razlete, sau sa stea nedisciplinat, are aspect de par sanatos.
   Eu nu folosesc balsam de par de foarte mult timp ( nu imi plac ), dar pentru cele care folosesc asa ceva si orice alt produs after shampooing (masca, tratamente de par), va recomand sa nu aplicati produsul de la radacini, ci doar pe lungimea parului, altfel parul se va ingrasa mult mai repede decat de obicei.
  Efectele ei se simt imediat cum o aplic pe par, imi e mai mare dragul sa imi masez parul pentru ca deja se simte moale, o las sa actioneze aproximativ 5 minute ( nu prea am eu rabdare ), dupa care imi clatesc parul si depinde apoi daca vreau sa il usuc cu uscatorul de par, sau il las sa se usuce la temperatura camerei.
   Eu am varianta mica de 275 ml , care costa in jur de 5 lei, dar o puteti gasi si in varianta de 800 ml - 1000 ml , care costa aproximativ 15-17 lei. E super convenabila si ca pret, efectele sunt super, deci o recomand cu drag !

Cura intensiva de 2 minute pentru par vopsit , cu cocos si lapte, de la Balea

Pe eticheta scrie: "Nuante stralucitoare imediate. Cura intensiva de 2 minute Balea da parului nuantat sau vopsit hidratarea de care are nevoie. Parul are stralucire si se piaptana foarte usor. Recomandata pentru parul solicitat, cu fire despicate sau rupte. Formula de hidratare cu complexul de regenerare protejeaza parul impotriva factorilor mediului inconjurator. filtrul UV uniformizeaza culoarea, fara silicon. Ph neutru, testat dermatologic."

Mod de utililizare: Aplicati pe parul proaspat spalat, uscat cu prosopul si masati pana la varfuri. Lasati cca. 2 minute dupa care clatiti cu multa apa calda. 

Parerea mea: Daca masca de la Kallos imi face parul moale si usor de aranjat, aceasta cura intensiva de hidratare care face minuni in doar 2 minute, imi face parul sa semene cu cel din reclame, facand referire la nivelul de suplete si de stralucire. Eu  folosesc impreuna cele doua masti pe care vi le-am prezentat astazi, prima data pe cea de la Kallos, apoi pe aceasta si nu imi incarca sub nici o forma parul, din contra il fac sa arate foarte bine. 
   Intr-adevar face ceea ce spune in descriere si uniformizeaza culoarea parului vopsit, iar folosita la fiecare spalare chiar face culoarea sa reziste mai mult si sa isi pastreze luminozitatea
   Are 150 ml si costa aproximativ 5-6 lei. O recomand persoanelor cu parul vopsit care isi doresc o culoare de durata si luminoasa, ca dupa vopsire si un par stralucitor fara un prea mare efort !
  

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu