Pai e frumos asa ceva?

vineri, 6 ianuarie 2012
  Am fost anuntata acum ceva timp ca un pe un site de oferte si anume Ofert.ele.ro, destul de cunoscut as putea spune eu, tinand cont de numarul de like-uri de pe pagina lor de facebook ( peste 20.000 de like-uri), in cadrul unei anunt publicitar la o scoala de make-up a aparut poza unui machiaj de al meu. Adica, ceva de genul : acel machiaj(creatia mea), vrea sa para ca e facuta la acel salon, de acel personal, cu ustensilele lor, cu tot. 

   Eu nu as fi avut nimic impotriva acestui lucru, daca eram si eu intrebata ... "Bai fetito, ne place si noua machiajul asta, putem sa-l folosim si noi ? " , sau sa fie mentionata sursa imaginii, sau sa se specifice ca acel machiaj este cu nota informativa, ca persoanele care vor profita de acea oferta, sa nu ajunga la acel salon si sa spuna : "Vreau si eu sa-mi reproduceti machiajul acela de pe site, si daca se poate, fata care l-a creat pe acela, sa ma machieze " . Eeehhh ? Si nu o sa fie fata respectiva dezamagita, daca o sa vada ca nu e nici o asemanare intre machiajul meu si machiajul facut de personalul acelui salon/scoala de machiaj/ce o fi. 

   Ce-i mai urat din partea lor e faptul ca i-am sunat sa le cer niste explicatii - logic, nu raspunde nimeni la acel numar de contact, de pe site, la e-mailul trimis de mine catre administratorul site-ului nu se sinchiseste nimeni sa raspunda si in plus, dupa ce si-au dat seama de greseala lor, au inceput sa stearga postarea de pe facebook/ sa inlocuiasca poza din articol... No comment! Au fost fete care le-au lasat mesaje pe pagina de facebook pe aceasta tema si le-au sters, nu au raspuns nici macar unuia dintre ele si nu am primit nici macar un ..... 'Ne pare rau!"

  Ma asteptam poate, ca vreo domnisoara sa-mi creeze vreun cont fals, sa-mi foloseasca pozele, dar la un site chiar nu ma asteptam.

  Nu ca nu ar fi fost de ajuns, dar anuntul a fost preluat cu text & poze si pe alte doua site-uri : got.ro si redutti.ro , care imediat cum au vazut problema au si inlocuit poza (noroc ca am apucat sa fac print screen-uri peste tot).

  Am ramas complet dezamagita si ... tinand cont ca e pentru prima oara cand trec printr-o situatie de genul, spuneti-mi voi, vi se pare corect ? Ce parere aveti ? Ati trecut prin situatii asemanatoare ?


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu