LOTD - Break the ice

sâmbătă, 7 ianuarie 2012
Buna, buna my little bunnies !

  M-am gandit ca nu v-am mai aratat de ceva timp un look si trebuie sa imi spuneti cum mai stau la capitolul make-up, pe anul 2012. Nu-i asa ? 
  Intr-o seara m-am lasat inspirata de culoarea unui hanorac si am creat un look pentru o iesire cu sora mea. E simplu de facut si mi-a placut la nebunie combinatia dintre cele doua culori tari.






OCHI:
  • baza de fard Radiant
  • Rimel Volum' Express Falsies Maybelline
  • Paleta Manly -64 de culori
  • Creion de ochi negru Ada

FATA:
  • fond de ten L'Oreal Accord Parfait - R2
  • fard bronzant Pure Touch - Satin Bronze
  • Veil Pure Touch - Utopia
  • blush Farmasi 
  • pudra terracota Flormar - nr 20
  • anticearcan Farmasi

BUZE:
(in unele poze in care aspectul e lucios, peste ruj am dat cu luciu de buze transparent)

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu