Giveaway: Celebrating one year of blogging!

duminică, 1 ianuarie 2012
   La multi ani, dragele mele ! 

   Astazi se implineste un an de cand a aparut prima postare oficiala pe acest blog. Acum fix un an, eram o fata timida, care admira machiajele Andei si ale Mariei(Special K) si visa ca intr-o zi sa poata ajunge macar la un sfert din performantele lor. Datorita voua am reusit ce mi-am propus, ca dupa un an de zile sa observ performante la care nici nu visam sa ajung fara o pregatire profesionala si va promit eu ca nu o sa ma opresc aici, ambitia mea facandu-ma sa-mi doresc sa ajung cat mai sus.

  Nici ca gaseam un motiv mai bun de sarbatoare decat trecerea in noul an si implinirea unui an de blogging, printr-un giveaway organizat impreuna cu ON LiNE.

  Vor fi 3 fete, care se vor bucura de cate un set compus din trei produse de ingrijire, din gama ON LiNE :
  • O sare de baie - Marine
  • O spuma de baie - Lapte&Miere
  • Un sapun lichid - Liliac

Ce trebuie sa faceti:
  • Sa ma urmariti prin Google Friend Connect (vezi casuta din bara laterala a blogului);
  • Sa dati like paginii mele de facebook si paginii de facebook ON LiNE - produse de ingrijire zilnica;
  • Sa dati share acesetei postari pe facebook/twitter , sau sa scrieti pe blogul vostru despre acest giveaway;
  •  In caz ca va place, sa dati un like/imi place aici , la poza mea (ma ajutati sa castig un concurs + ca toate persoanele care dau like, in caz ca o sa fiu printre primele 10 persoane cu cele mai multe like-uri, vor intra intr-un giveaway, iar una din ele va castiga o pereche de gene false la alegere de pe GeneFalse.ro);
  • Sa completati formularul de mai jos.

    Giveaway-ul se va incheia pe 20.01.2012 si cele 3 castigatoare vor fi alese cu ajutorul site-ului Random.org. Astept cu mare drag inscrierile voastre si va doresc multa bafta ! Va pup si va doresc un an nou fericit !


    UPDATE : Giveaway-ul s-a incheiat !
    (click pe poze pentru marire)



    Au fost 132 de inscrieri, dintre care random a ales 3 castigatori:




    Felicitari fetelor !!! Astept un e-mail de la voi cu datele de contact in termen de 48 h.

    Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu