Fantasy Make-up : Pandora's sky (using the Sleek Acid palette)

miercuri, 11 ianuarie 2012
  Buna fetelor !

  In general, lucrurile colorate, vesele imi transmit o energie pozitiva, constructiva pe care o canalizez catre ... lucruri spontane, de obicei tot colorate. Faceam referire la paletuta Acid, de la Sleek cu care nu ma mai satur sa ma joc. Cred ca as putea sa fac minim 10 machiaje total diferite, tinand cont cate idei imi vin numai cand o deschid si vad culorile acelea vii. 

   De data asta, am vrut sa fac ceva dramatic, dar in acelasi timp colorat, asa ca m-am gandit la artificiile care de Revelion au colorat cerul in fel si chip de culori. Apropo de Revelion, ma gandeam eu ...cred ca extraterestrii sunt cei mai deranjati de trecerea in noul an, din cauza focurilor de artificii nu pot si ei sa doarma linistiti :)) [joking].

   Eu sper sa va placa look-ul, desi dupa cum ati observat in ultima vreme vin cu look-uri mai controversate, care nu sunt pe gustul tuturor, totusi as aprecia sa intelegeti faptul ca nu sunt o profesionista si in cazul look-ului de astazi, totul e o joaca, nicidecum nu as iesi asa afara din casa :)).

# - sclipici mov no name

OCHI:
  • Primer de ochi - Elf
  • Baza de pleoape - Radiant
  • Paleta Acid - Sleek
  • Creion negru -  Ada
  • Mascara Lash Creator - Deborah Milano
  • Gene false KkCenterhk ES A812 

FATA:
  • fond de ten L'Oreal Accord Parfait - R2
  • fard bronzant Pure Touch - Satin Bronze
  • Veil Pure Touch - Utopia
  • blush piersica - Farmasi 
  • pudra terracota Flormar - nr 20
  • anticearcan - Farmasi

BUZE:  
  •  Am facut conturul buzelor cu ajutorul culorii numerotata cu numarul 4 , din paleta Acid, am umplut apoi cu fardul numerotat cu 5, apoi am adaugat foarte putin fard (numarul 6), in centrul buzei superioare si inferioare

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu