✪ Cute Blog Award ✪

duminică, 29 ianuarie 2012
  Buna fetelor !

  M-am gandit astazi sa raspund catorva intrebari dragute, prin intermediul acestui blog award care circula prin blogosfera si  pe care l-am primit si eu de la draguta de Simi, careia ii multumesc frumos ca s-a gandit la mine.
Acest premiu vine si cu urmatoarele reguli:
 
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu! 
 
Intrebarile premiului sunt:
 
1. Care este produsul de machiaj preferat? 
Nu am unul preferat dintr-o anumita categorie, insa momentan i'm in love cu trusele de farduri de la Sleek.
 
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Humh, blod lips mi-a placut, desi nu l-am adoptat de foarte multe ori.
 
3. Care este desertul tau preferat?
 Prajitura cu visine si imi mai place mult inghetata.

4. Culoarea preferata?
Momentan mov.
 
5. Care este prenumele tau?
Lucia Gabriela.
 
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
 
 
7. Pisici sau caini?
Nu ma pot decide, ii iubesc la fel de tare.

Ca sa indeplinesc toate cerintele blog award-ului, trebuie sa va spun ceva despre mine ce nu a mai fost spus pe blog... Imi place foarte mult limba franceza, desi nu am studiat-o niciodata amanuntit si nu i-am acordat atentie (fata de engleza), ma descurc foarte bine, fara prea multe eforturi.'

Eu as vrea sa dau mai departe urmatoarelor persoane acest blog award:
 Va multumesc pentru rabdare si va doresc un sfarsit de weekend minunat !

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu