Blog award ' Your blog makes us smile '

marți, 3 ianuarie 2012
   Hei girls !

  Ii multumesc Dyei, care m-a facut asa bucuroasa cu un simplu e-mail, prin care imi spunea ce ii transmite blogul meu si cata placere ii face sa citeasca zilnic postarile mele. Cum sa va zic eu, cand citesc astfel de mesaje, sau cand unele fete imi spun  "mi-a placut o postare si am le-am citit pe toate pana la 2 noaptea", inseamna atat de mult pentru mine..

  Dya mi-a daruit un blog award, intitulat ' Your blog makes us smile ' si ca si cerinta, sa va spun 7 lucruri care ma reprezinta si sa dau mai departe blog award-ul catre 5 bloggerite. Probabil am mai scris in cadrul blog award-urilor cateva  lucruri despre mine, dar nu-i problema, sunt multe lucruri de spus despre mine.



  1.  Imi plac enorm natura si iesirile in natura. 
  2.   Apreciez persoanele respectuoase si cu bun simt.
  3.   Imi doresc pe viitor sa am salonul meu de infrumusetare.
  4.   Imi plac oamenii, imi place sa socializez, sa vorbesc, sa cunosc.
  5.   Sunt scorpion, dar nu sunt razbunatoare. Imi plac zodia mea si caracteristicile ei.
  6. Iubesc foarte mult animalele, in general, dar ador cateii si pisicile.Mi-e greu sa aleg intre ei, sunt prea dulcici.
  7. Blogul m-a ajutat sa imi dezvolt mai multe calitati, atat in ceea ce priveste partea ce tine de make-up, dar si calitati morale.

Dau blog award-ul mai departe exact blog-utilor care imi aduc un zambet pe fata atunci cand le citesc :

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu