Winter series (Christmas evening)

joi, 1 decembrie 2011
   Hi girls ! 

   Astazi vreau sa dau drumul seriei de look-uri pentru iarna. Veti vedea cu aceasta ocazie machiaje pentru Craciun, pentru revelion, machiaje day to day wear pentru perioada rece si machiaje fantezie inspirate de iarna. Sunt nascuta iarna si iubesc perioada aceasta, in special Sarbatorile de Iarna ♥ !
   Primul look este un look pe care eu l-am facut cu gandul de a fi purtat in seara de Craciun. E colorat si e vesel si am vrut eu sa exprime caldura. Sper ca o sa va placa rezultatul !




 EYES :

  • baton 3 in 1 Elf - nuanta Golden Peach (aplicat pe toata pleoapa mobila)
  • black eyeliner Farmasi
  • quad Quianyu -no. 1
  • gene false KkCenterhk ES A812
  • Trusa Manly
FACE :
  • fond de ten mineral Pure Touch - Milky Vanilla
  • fard bronzant Pure Touch - Satin Bronze
  • Veil Pure Touch - Utopia
  • blush Farmasi
LIPS:
  • Ruj L'Oreal - no. 163 Magic Orange

  

Cu acest machiaj am participat si la concursul de make-up al Monei, iar daca v-a placut si doriti sa ma ajutati sa castig apreciez daca dati un like paginii From Mona With Gloss si apoi un like la poza mea din albumul Monei de pe facebook (click aici). Multumesc mult !



Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu