✯ Tag 41 de intrebari ✯

miercuri, 21 decembrie 2011
  Hello girlz ! 
  Va multumesc frumos celor care s-au gandit la mine si mi-au pasat si mie tag-ul : Krista's Tips , Jully With Love si in caz ca am uitat pe cineva, va rog sa ma anuntati.

1. De cate ori pe zi te speli pe fata?
    De trei ori : dimineata, la pranz - cand vin de la scoala si seara - pana sa adorm.

2. Ce fel de ten ai?
    Uscat.

3. Cu ce iti cureti fata? 
     Demachiant Liz Earle si Anian.

4.Ti-l exfoliezi?
Da, cu Masca Balea Young Soft&Care 3 in 1. E geniala !

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
    Nu sunt fidela unui singur brand, dar am o colectie pe care o iubesc de produse Pure Touch si nu intentionez sa ma opresc.In fiecare look-ul al meu folosesc cel putin 3 produse Pure Touch.

6. Ce crema hidratanta folosesti?
    Pentru zi folosesc Crema hidratanta cu galbenele Cosmetic Plant si pentru seara folosesc Crema cu trandafiri de la Reverto.

7. Ai pistrui?
    Da.

8. Folosesti crema pentru ochi?
    Am folosit, nu mai folosesc.

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
    Spre fericirea mea, nu.

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Activ?
     Nu.

11. Ce fond de ten folosesti?
     Fond de ten mineral Pure Touch. Love it!

12. Dar anticearcan?
     Anticearcan mineral Pure Touch si corector stick de la Farmasi.

13. Stii ce subton are tenul tau?
     Da, subtonuri de galben.

14. Ce crezi despre genele false?
     Imi plac si le folosesc.

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
     Da si asa fac.

16. Ce brand de mascara folosesti?
     L'Oreal si Maybelline.


17. Sephora sau Mac?
     De la Sephora nu am nimci, deci MAC.

18. Ai un card Mac Pro?
     Nu, dar as vrea.

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
     Pensule.

20. Folosesti primer pentru ochi?
     Da.

21. Dar pentru fata?
     Da.

22. Care este culoarea de fard preferata?
      Nu ma pot decide asupra uneia.

23. Folosesti creion sau tus?
      Depinde de tipul machiajului.

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
     :)) Haha .. Nu prea des.

25. Ce crezi despre pigmenti?
      Am avut, dar i-am facut cadou... Nu prea m-au incantat.


26. Folosesti machiaj mineral?
     Daaaaaaaaa. E preferatul meu !

27. Care e rujul tau preferat?
      Nu l-am gasit inca.

28. Dar lipgloss?
      M.A.C Superglass Lipgloss (Disco Blend)


29. Care e blush-ul tau preferat?
      Nu l-am gasit inca.

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
      Nu inca, dar intentionez.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
     Logic.

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
      Nu stiu ce e asta.


33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
     Da si probabil o sa fac.

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
     La inceput eram, dar pe parcurs am scapat de stangacie. Exersarea e mama invataturii !

35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.
      'Machiaj de Pitzi'

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
     Nu ma pot decide..Imi plac ambele.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
      Taylor Swift.

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
      Luciu de buze/Rimel

39. Crezi ca arati bine si nemachiata?
      Nu ma laud, dar uneori ma prefer nemachiata. Par mai inocenta.

40. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
     Nu stiu, nu l-am descoperit inca.

41. Ce crezi despre makeup?
     'Makeup is a game and we all love to play' - Topolino

   Il dau mai departe tuturor fetelor care ma citesc.


 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
 
  (\_ _/)♥ 
  (='.'=)♥  
  (\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu