Review - Ulei de argan "Aurul Marocului" de la Nely Beauty

joi, 22 decembrie 2011
  Buna fetelor !

  Va voi vorbi astazi de un produs minune, pe care il folosesc de mult timp si de care sunt foarte incantata. E vorba de Uleiul de argan "Aurul Marocului" de la Nely Beauty.


Cantitate:
100 ml  

 Ce spune producatorul:   
  Originar din Maroc, uleiul de argan este obtinut manual, prin presarea la rece a fructului arborelui de argan.
  Uleiul de argan este considerat 'Aurul Marocului" datorita proprietatilor de intinerire a pielii.
  Uleiul de argan este folosit in stare pura sau in tratamente cosmetice, in compozitia unor creme, in tratarea unghiilor exfoliate cat si in tratamentul parului degradat sau vopsit.
  Are un continut ridicat de acizi grasi nesaturati, Omega 3 si Omega 6, antioxidanti si vitamina E. 


Mod de utilizare:
  •  pentru ten: uleiul de argan se aplica de preferat seara pe fata, pe gat sau in jurul ochilor, in prealabil curatate; se pot turna cateva picaturi si in crema de noapte.
  •   pentru par: după ce vă spălaţi părul în mod normal cu un sampon, aplicaţi o cantitate mică din uleiul de păr pe podul palmei şi aplicati pe păr, lăsaţi părul să se usuce normal. Uleiul asigură hrănirea părului, îl face puternic, iar acesta nu se rupe uşor. De asemenea, acesta tratează părul, făcându-l sănătos, catifelat şi strălucitor.
  •   pentru unghii: se maseaza unghiile cu uleiul de argan pentru hranirea si intarirea acestora.

  Ingrediente :  
Ulei de sâmburi de Argania Spinosa (Ulei de Argan), uleiuri minerale, parfum. 

        Proprietati :   
  • puternic antioxidant
  • antiinflamator
  • cicatrizant
  • trateaza acneea
  • puternic efect anti-rid
  • previne imbatranirea pielii si regenereaza tenul
  • revitalizeaza tenul obosit
  • hraneste pielea uscata
  • protejeaza pielea de radicalii liberi
  • bun remediu pentru un par degradat si uscat
  • panaceu pentru unghiile fragile, intareste unghiile casante
  • recomandat femeilor insarcinate in prevenirea vergeturilor si elasticizarea pielii 

Parerea mea:
     Tin sa mentionez inca de la inceput ca folosesc acest produs de 4 luni de zile si am decis sa va vorbesc abia acum despre el, pentru ca sa ii pot cunoaste toate intrebuintarile si pentru a-mi da seama de efectele sale pe termen indelungat.

    Am folosit acest produs pentru par, ten si unghii.

    Pentru ten il folosesc o data pe saptamana, de obicei duminica(zi de relaxare si rasfat pentru mine si pielea mea), dupa ce imi curat fata, si il las sa actioneze in jur de 1-2 ore, dupa care clatesc. Are efecte uimtoare. M-am decis sa il folosesc o data pe saptamana, ca si masca, desi eu am tenul uscat, fiind foarte eficient si lasandu-mi pielea de bebelus, fooooarte catifelata si inca un lucru ce mie imi place enorm, tenul ramane hidratat, cu aspect sanatos, radiant, si nu cu aspect de 'piele grasa', pentru mult timp.

    Pentru unghii mi se pare genial... Unghiile mele sunt oribile naturale, se exfoliaza foarte repede, nu pot sa le las sa creasca, se rup, se agata, sunt  groaznice. Ei bine, uleiul acesta le-a salvat si sunt asa bucuroasa ca pot sa am si eu unghii lungi. Am inceput tratamentul pentru unghii acum 4 luni si primele rezultate s-au observat dupa prima luna. Incepusera sa arata si ele a unghii, se simteau mai tari, nu mai erau asa flexibile si intr-un sfarsit pot si eu sa ma mandresc cu unghiile mele. Il aplic cu ajutorul unei dischete demachiante imbibate foarte putin in uleiul de argan , dupa care apas pe fiecare unghie in parte, procedeul fiind acelasi ca atunci cand iti stergi unghiile cu acetona.

    Pentru par a avut un efect super in cazul meu. Parul meu e dificil, e uscat si degradat din cauza vopsirii. Aplic o cantitate micuta in palme si aplic pe lungimea parului ( nu si la varfuri, pentru ca se ingrasa mai repede ), dupa spalare si imi place efectul : parul straluceste, e moale si usor de aranjat. Trebuie sa fiu foarte atenta in ceea ce priveste cantitatea aplicata, deoarece daca e aplicata o cantitate mai mare decat e necesara lungimii parului, risc sa capete un aspect uleios si in maxim doua zile sa fiu nevoita sa imi spal parul.


    Il recomand in general persoanelor cu tenul uscat, in tratarea unghiilor exfoliate si pentru ingrijirea parului uscat, vopsit, ca al meu.


      Pret & unde il puteti gasi:
      Poate fi achizitionat de pe site-ul de cosmetice naturale, fara parabeni  NelyBeauty.ro 
    la pretul de 70 lei ! 
    !!! Atentie - Pentru al doilea produs cumparat platesti doar 30 lei !!!
     
     Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

      (\_ _/)♥
      (='.'=)♥
      (\_ _/) ♥

     Kisses from Honeÿ Bunny




    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu