Review - Gene false Ardell Fashion #120

vineri, 9 decembrie 2011

  Hey girls !

 Va vorbesc astazi despre genele mele false preferate, de tip banda. Este vorba de perechea de gene false Ardell Fashion #120, de la GeneFalse.ro


❖  Descriere:

   Genele false Ardell Fashion #120 sunt frumos arcuite pe intreaga lungime oferind un efect dramatic. Aceste gene au un aspect natural avand si un efect de gene mult mai curbate la coltul exterior. Aceste superbe gene sunt perfecte pentru zi sau pentru seara.

Dimensiuni: 

Interior                  Mijloc            Exterior
9mm                      13 mm           15 mm






















Parerea mea:

   Imi place tare mult perechea aceasta de gene false si am folosit-o de aproximativ 4 ori pana acum si arata excelent in continuare. Trebuie manuite cu grija si curatate(daca e cazul, de rimel) si pot fi refolosite de foarte multe ori, fara probleme. Imi place ca sunt arcuite in coltul extern si dau look-ului un efect special, sexy.  

   Se aplica usor cu ajutorul degetelor, dar eu prefer sa le aplic cu ajutorul unei pensete(mi se pare mai sigur si nu risc sa imi stric machiajul). Le folosesc cel mai des in cazul look-urilor de seara si sunt intradevar elementul cheie pentru un machiaj reusit si complet. 

   Arata natural, banda fiind transparenta si  si uneori prefer sa renunt la aplicarea mascarei pentru ca nu este necesar, tinand cont ca efectul lor este remarcabil si fara.

   

   Le puteti achizitiona de pe site-ul GeneFalse.ro , la pretul de 20 RON. Le recomand !

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu