Review - Crema pentru ten uscat si sensibil Secret Botanique (Cattier)

duminică, 4 decembrie 2011
  Buna fetelor ! 

Astazi va voi vorbi despre o crema de fata ce sa adreseaza persoanelor cu tenul uscat si sensibil, asa cum sunt si eu, si anume, despre crema de fata pentru ten uscat si sensibil Secret Botanique, de la Cattier.

 
♥ Ce spune producatorul: 
    Secret Botanique este o crema bio de zi ideala pentru ingrijirea pielii uscate si sensibile.
   Secret Botanique este o crema de zi fara parfum pentru ten uscat si sensibil. Combinatia de ulei organic de jojoba si extract de floarea soarelui, imbogatita cu vitaminele E si F, ofera protectie pielii, are actiune anti-oxidanta si hidratanta. Datorita structurii sale asemanatoare cu cea a pielii si a continutului de ingrediente naturale cu proprietati exceptionale de hranire, aceasta crema bio ajuta la reinnoirea celulelor. Pielea este astfel hranita in profunzime.

Ingrediente :  
  Apa, trigliceride caprylic/ capric, ulei de floarea soarelui*, glicerina, apa forala de trandafir*, ulei de jojoba*, ulei de nuca de cocos*, cetyl alcohol, alcool, cetearyl alcohol, cetearyl glucoside, lecitina hidrogenata, galbenele*, shea, guma xanthan, parfum, benzyl alcool, squalane, ceramide 3, sodium benzoate, potasium sorbate, vitamina E

18.3% din ingrediente sunt provenite din culturi organice
99.1% din ingrediente sunt naturale
eco+cosmebio1.png

♥ Gramaj:
50 ml

♥ Parerea mea:
   Ei bine, de cand am primit aceasta crema a luat locul tuturor. E preferata mea si o folosesc zilnic. 
   Imi place foarte mult ca nu este grasa si intra foarte repede in piele, hidrateaza foarte bine pielea si apreciez faptul ca desi am fata uscata, zona T dupa cateva ore de la aplicarea machiajului devine uleioasa din cauza secretiei de sebum,  cu ajutorul acestei creme am scapat de folosirea servetelelor absorbante de la Elf, pe care le foloseam constant.
   Un lucru care pe mine, personal, nu ma deranjeaza, dar ar putea reprezenta un factor neplacut pentru persoanele care tin ca o crema sa miroasa frumos, ar fi acela ca nu are un miros tocmai placut, dar eu nu il consider deranjant pentru ca odata aplicata nu  se mai simte  nici un miros. Din cate am observat eu, acest lucru este intalnit la majoritatea produselor bio, din cauza ca nu sunt introduse in compozitia lor parfumuri.
   Imi place ca este depozitata la tubulet, dotat cu pompita, care este foarte eficienta in dozarea cantitatii necesare pentru aplicare. 
   De obicei imi place sa folosesc produse bio pentru ingrijirea fetei, pentru ca imi dau siguranta ca fata mea nu va avea de suferit nici un fel de alergie, din cauza produsului respectiv.
   Eu o folosesc in fiecare dimineata dupa curatare si exfoliere si sunt foarte multumita de ea.

 Pret & unde o puteti gasi:
 Pretul normal al cremei este de 78 lei, dar pe site-ul BioBeauty o gasiti la o super reducere, cu un super avantajos pret de 58,5 lei. O recomand !

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu