♛ LOTD - Inspired by ... Amy Winehouse ♛

vineri, 16 decembrie 2011
 Hello beauties

   " Oh, why don't you come on over, Valerie ? " Stiti piesa, nu ? Sunt multe piese ale regretatei Amy Winehouse care imi plac, dar " Valerie "este preferata mea. 
    Zilele acestea am vrut sa creez un look inspirat de celebrul machiaj al lui Amy, si anume ochii conturati cu o linie proeminenta de eyeliner si buzele accentuate in nuante tari. 

    Sper sa va placa varianta mea personalizata !




Pentru fata am folosit Fond de ten mineral Pure Touch (Milky Vanilla), veil Pure Touch (Utopia), bronzer Pure Touch (Satin Bronze), fard de obraz Farmasi (nuanta inchisa).

Pentru buze am folosit o combinatie de ruj rosu + un ruj movaliu sidefat si a rezultat nuanta din imaginile de mai sus.

Iar pentru ochi am folosit in pliu o nuanta de maro, pe linia genlor de jos am blenduit putin negru si am adaugat elementul central al look-ului, linia proeminenta de eyeliner cu ajutorul tusului lichid de la Farmasi si perechea de gene false KkCenterhk ES A812.

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu