✷MERRY CHRISTMAS✷ Giveaway by Honeÿ Bunny - INCHIS

duminică, 25 decembrie 2011
  Hi girls!

   Astazi, in ziua de Craciun va doresc multa sanatate, fericire si clipe minunate alaturi de cei dragi si sa aveti parte de Sarbatori Fericite  !
   Eu impreuna cu site-ul www.makeuponline.ro vrem sa va facem un cadou care consta in :




   Ce trebuie sa faceti ?

  • Sa ma urmariti prin Google Friend Connect
  • Sa dati like paginii mele de facebook si paginii de facebook L'Oréal Paris Romania
  • Sa dati share pe facebook acestei postari / sa scrieti pe blog despre giveavay
  • Sa completati chestionarul de mai jos cu datele cerute.



    Va astept sa va inscrieti pana pe 12.01.2012 ! Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul site-ului random.org !
     Multa bafta va doresc !

    UPDATE: Giveaway-ul s-a incheiat ! 

    Au fost 220 persoane inscrise la giveaway:

    Random.org a ales :
     Si castigatoarea este: 

    Felicitari, Ana Maria Hrusca ! Astept un e-mail de la tine in urmatoarele 48 h, iar restul fetelor nu uitati de concursurile in desfasurare.

    P.S. Sunt cam dezamagita, sincer ... Numai daca va uitati la inscrierile de mai sus puteti observa cata osteneala si-au dat unele fete, incat in loc de link-ul de share mi-au lasat adresa blogului meu, sau alte cine stie ce link-uri. :( Va rog eu, fiti mai atente data viitoare !

    Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

      (\_ _/)♥
      (='.'=)♥ 
      (\_ _/) ♥ 

     Kisses from Honeÿ Bunny

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu