My eyeshadow collection + my make-up palettes

sâmbătă, 26 noiembrie 2011
   Buna fetelor !
   In urma sondajului facut pe pagina facebook, am revenit astazi cu o postare in care va arat mini colectia mea de fardulete si de palete de machiaj. Nu am foarte multe pentru ca nu isi au rostul si nu am cum sa le folosesc nici asa pe toate.

Paletute : 
(de la stanga la dreapta)

  • Paleta Manly cu 64 de culori
  • Paleta Elf "Studio Endless Eyes Pro Mini Eyeshadow” – Everyday Classics, 32 culori
  • Paleta 88 Pro -culori sidefate
  • Paleta Mirlans - 77 culori


   Farduri :
 (de la stanga la dreapta)
 
 
  • Mono eyeshadow Farmasi - nr 191
  • L'Oreal - Color Appeal Trio Pro 403 Golden Fidelity

  •  paletuta Frauelin - 6 culori,tonuri verde
  • paletuta Fraulein - 6 culori,tonuri calde
  •  Love Me 365 Shining Eyeshadow
  • Quad Elf - Drama
  • Quad Quianyu - 01
 Done !
Sper ca v-au placut ! 

  Nu am foarte mult mono-uri sau paletute cu putine culori pentru ca de obicei le sparg, sau nu le folosesc.  V-ar placea sa mai fac astfel de postari(exceptand colectia mea de penule-pentru ca stau foarte prost in ceea ce le priveste) ?


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu