✦ Giveaway win-win situation ✦

miercuri, 16 noiembrie 2011
  Hello, hello ! 

  M-am hotarat sa dau startul unui nou giveaway, de data aceasta este un giveaway de scurta durata, care va tine pana in data de 21, spre seara. Il organizez pentru a recompensa fetele care m-au votat pana acum in concursul organizat de Mya Shop, pe facebook si de a va cere ajutorul celor care inca nu m-ati votat. De aceea si numele giveaway-ului este dat de aceasta ipostaza.

  Tot ce trebuie sa faceti este sa dati un like comentariului meu lasat la aceasta poza si indiferent daca voi castiga, sau nu premiul oferit de mine va ajunge la una dintre persoanele care m-au ajutat. Ca sa gasiti mai repede comentariul meu puteti apasa 'CTRL + F ' si copiati textul ' Honeÿ Bunny  ' :D .

  In caz ca voi fi eu castigatoarea concursului organizat de Mya Shop, voi mai oferii un premiu, uneia dintre voi, deci in caz de castig, doua fete care mi-au dat like comentariului vor fi recompensate.


Premiul consta in :

  • o pereche de cercelusi
  • o brosa metalica Mimo
  • o paleta de farduri Oriflame
  • un fard mono negru


  
Pentru a tine evidenta celor care doresc acest premiu, in schimbul favorului decare v-am spus mai sus, lasati-mi un comentariu la aceasta postarea cu numele de facebook cu care ati dat like comentariului meu.
Castigatoarea/castigatoarele vor fi alese cu ajutorul lui Random.org.


Va pup si sper din suflet sa ma ajutati sa castig produsele Sleek. Mi le doresc tare muuuult


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu