TAG - Cand eram mica...

duminică, 16 octombrie 2011
 
Multumesc fetelor cochetelor de la NotAnotherBeautyBlogpentru ca mi-au pasat  tag-ul acesta. Chiar nu mai facuse de ceva timp un tag.

1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Cred ca vroiam sa fiu model, vroiam sa fiu cantareata si cand am mai crescut deja vroiam sa fiu avocata :))

2. Care erau desenele animate preferate?
Fetitele Power Puff si Tom & Jerry.

3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Nu mai tin minte de cand eram mica, dar cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita a fost cea de anul trecut, cand am primit cadou din partea prietenului meu o carte in care era povestita toata istorioara noastra.. Nu m-a putut nimeni sa ma opreasca din plans cand am citit-o !

4. Ce jocuri preferate aveati?
Valeuuu .... Jucam tenis cu baietii, pitulata, sotronul, pic - pic.

5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Pai ... sa cant si imi mai doresc si acum, chiar daca stiu ca nu o sa fie niciodata posibil, ma multumesc sa cant in dus :)).

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Desi jucam tenis si fotbal cu baietii in fiecare zi, am indragit cand am mai crescut putin, handbalul. L-am practicat timp de un an.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
 Genius, Andre,Asia. Cine nu canta pe vremea aia ' Libera la mare' si 'Mosule ce tanar esti' , 'Ciocolata'  sau 'O ciresa amara' nu era trendy. 

8. Cel mai frumos obiect cerut( eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Imi doream un laptop, telefon mobil, cizmulite cu puf roz .. deci nu aveam pretentii.

Tag-ul merge la : 

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)
  (='.'=)
  (\_ _/)

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu