Review + Swatch - M.A.C Superglass Lipgloss (Disco Blend)

miercuri, 5 octombrie 2011
  Stiti de pasiunea mea pentru glitter stuff, right ? :)) Oja cu sclipici am, fard cu particule shiny am... lipgloss imi mai trebuia !
  Luciul de buze pe care vi-l arat si despre care va voi vorbi astazi este de la M.A.C, din gama Superglass, pe care eu il am in nuanta Disco Blend.
  E un lipgloss cu particule shiny (unele mai mici, altele mai mari) in el, de culoare aramie, care la lumina au niste reflecxe tare frumoase. Eu l-am purtat cu un machiaj neutral, simplu in tonuri de maro, tomnatice.
  Nu e sticky si miroase dragut, doar un lucru ma deranjeaza la el .. Particulele de sclipici se iau greu de pe buze (mai ales daca gloss-ul se duce, particulele se iau numai cu demachiant), deci de preferat e sa il reaplic atunci cand efectul umed nu mai e pe buze, ori sa folosesc demachiant pentru a lua particulele de sclipici .
  Costa £8.49 (redus de la £12.49)  si il puteti achizitiona de pe http://www.cosmetics-skincare.co.uk/

Pentru detalii ,propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu