Review + Swatch - Fard de sprancene mineral Pure Touch (Chestnut)

luni, 24 octombrie 2011
   Buna fetelor ! V-am pregatit pentru astazi un review al unui produs pe care eu il indragesc si mi-a devenit indispensabil. Este vorba de fardul de sprancene mineral, de la Pure Touch Minerals, pe care eu il detin in nuanta Chestnut si Blonde.
   Va voi vorbi astazi despre nuanta Chestnut. Eu am o mostra a acestui produs, dar cred ca peste o luna de zile o sa am nevoie de produsul in sine.



  Ce spune producatorul:
  Fard pentru sprancene de la saten deschis pana la castaniu, inclusiv pentru sprancenele cu reflexe naturale aramii.
  Aplicarea cu pensula speciala a fardului pentru sprancene are cel mai natural rezultat dintre toate tehnicile de contur al sprancenelor, un "musht have" al machiajului acestui an. De asemenea puteti doza cum doriti cantitatea si directia in care aplicati in functie de necesitatile zonei de aplicare astfel incat sa obtineti un rezultat impecabil.
  Fardul pentru sprancene are o formula special creata pentru aceasta zona a fetei, gandita ca pe langa linii precise, sa aiba o rezistenta deosebita.

  Ambalare:
  5g volum


  Parerea mea :
  V-ati dat seama de la bun inceput ca imi place mult acest produs, dar ca sa va lamuresc si de ce va arat mai intai o poza in care veti observa cum arata spranceana mea naturala(stanga) si cum arata fardul aplicat pe spranceana(dreapta).


  Eiii ? Nu stiu daca voua va place cum arata, dar mie imi place. Nu are un aspect dramatic, il aplic cu o pensula unghiulara si am mare grija sa nu imprastii produsul atunci cand imbib pensula. Cred ca e singurul lucru deranjant la produsele minerale in general, faptul ca se pot imprastia foarte repede daca nu esti atenta si in acelasi timp risipesti si produs, dar nu-i bai ... cu grija si atentie totul e ok.
  Daca nu v-am convins ca arata natural si umple spatiile goale din sprancene, atunci haideti sa va arat cum arata aplicat si la cealalta spranceana...


  In cel de-al doilea colaj observati ca si lumina difera *intentionat am vrut sa va arat cum se vede si afara*. 
  Iar in caz ca doriti sa stiti daca nuanta vi se potriveste, m-am gandit sa fac un swatch pe mama, pentru a va da seama de cum arata culoarea blenduita *mai bine zis intinsa cu degetul :D*.


  Personal, eu cred ca acest fard mineral pentru sprancene este o varianta mult mai buna fata de creioanele de sprancene pentru ca din punct de vedere al rezistentei nu este mare diferenta, chiar deloc as putea spune * din experienta proprie - fard de sprancene Pure Touch vs creion de sprancene Miss Sporty * , in plus consider ca fardul arata mult mai natural, putand fi purtat in timpul zilei , si nu in ultimul rand un punct forte al fardului este faptul ca este mineral.


   Eu il recomand cu drag si acelasi lucru pot sa-l spun si despre celelalte produse Pure Touch Minerals pe care le detin. Ador fardurile minerale , fondul de ten si anticearcanul mineral Pure Touch.(click pentru reviews).
  Costa 25 lei si asa arata ambalajul lui 'adevarat', pentru ca asa cum am mentionat eu am doar o mostra si cum nu vreau sa va induc in eroare am furat poza de la our sweet MakeUp your mind * sper sa nu se supere mine, e pentru un scop 'caritabil' :)) *


 
Pentru detalii, propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu