Review - Sapun exfoliant cu cafea (Reverto)

duminică, 9 octombrie 2011
  Buna, buna fetelor !
  Vreau sa va vorbesc astazi despre sapunul exfoliant de la Reverto, cu boabe de cafea. Mie imi place cafeaua, desi consum rar, dar cand vine vorba de mirosul de cafea proaspat macinata, nu-i rezist .

  
  Ce promite acest produs ?   
  O aroma subtila proaspata, dulce, revigoranta gratie boabelor de cafea si uleiului esential de menta. Bucurati-va de un masaj in timp ce faceti baie!
  Boabele de cafea proaspat macinate incorporate in acest sapun actioneaza ca si un exfoliant natural, ce inlatura celulele moarte ale pielii, si imbunatateste circulatia reducand aparitia celulitei.
  Acest sapun poate fi folosit ca si un dezodorizant, boabele de cafea macinate sunt mai ales utilizate pentru a elimina mirosurile nedorite. 

  ♥ Ce gramaj are ?
  100 g

  ♥ Utilizare si conditii de pastrare :

 
  ♥ Ce ingrediente are in compozitie ?
  Uleiuri saponificate de palmier, ulei cocos, ulei masline, ulei floarea soarelui, ulei ricin, cafea, ulei esential menta.
 
  

   ♥ Care este parerea mea despre acest produs ?

Pros:
  Ei bine, dupa cum probabil stiti de mai multa vreme eu sunt o iubitoare a sapunurilor naturale si  oriunde as merge am sapunelul meu cu mine.
  Imi place acest sapun pentru ca este exfoliant si curata foarte bine, lasand pielea perfecta pentru hidratarea cea de toate zilele . Mirosul lui e foarte placut si racoritor, deci cred ca el este vinovat de starea fresh pe care o am dupa dus.
  Nu ma pot pronunta in ceea ce priveste reducerea aparitiei de celulita, pentru ca din fericire nu am probleme cu celulita.
 
  Cons:
  Din cauza ca am pielea uscata si acest sapun are efect exfoliator, nu imi permit sa il folosesc la fiecare baie/dus, asa ca il intercalez cu un alt sapun natural hranitor.


  ♥ Ce pret are ? 
13 lei

  ♥ De unde se poate achizitiona ?
  De pe site-ul www.reverto.ro , un site cu produse cosmetice 100 % naturale si handmade. Produsele cosmetice de inalta calitate Reverto sunt formulate, din ingrediente active 100% naturale, dupa retete traditionale, in serie mica, au in formula lor doar uleiuri vegetale, uleiuri esentiale pure si culori naturale. Tocmai utilizarea acestor ingrediente prietenoase cu pielea confera produselor o calitate extraordinara. 

♥  Nota produsului : 
 9/10

Si acum..Vreau din tot sufletul sa va urez o toamna minunata, plina de bucurii !
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu