Manly 64 Eyeshadow Palette - My fav so far ♥

vineri, 21 octombrie 2011
  Nu am apucat sa va spun pana acum, dar de cand am primit paleta Manly cu 64 de culori, castigata in urma unui concurs organizat de Cosmetic Style impreuna cu Valentina Bucur, m-am indragostit de ea fara doar si poate. E minunata ! 
  Iubesc tot la paleta aceasta. Cuprinde doua paletute suprapuse, una cu farduri rotunde si cealalta paletuta seamana cu un steag si contine doar culori sidefate. Culorile sunt foarte pigmentate, cele mai pigmentate pe care le-am avut pana acum. Are toate tipurile de culori : sidefate, mate, metalice si se blenduiesc foarte bine. 
  Cand am folosit-o pentru prima data a fost intr-o dimineata cand ma machiam pentru scoala si obisnuita cu nuantele mele dintr-un quad Elf sau din trusa 88 Pro, am imbibat pensula in fard si am fost nevoita sa ma sterg pentru ca fardul se vedea prea pigmentat, mult prea pigmentat. 
  Cand le aplic nu am nevoie de primer, decat daca imi doresc un machiaj de durata, pe care vreau sa il port toata ziua, pentru ca se aseaza perfect pe pleoapa fardurile din aceasta paleta fara sa fie nevoie de primer. Eu aplic doar o baza  in functie de machiaj.
  Un singur lucru e de obiectat ... sunt putin prafoase si trebuie sa fiu atenta la cantitatea pe care o iau pe pensula, dar cred ca asta depinde si de pensula si cum eu nu am cu ce sa ma laud la capitolul asta, cred ca ar fi altceva daca as folosi pensule de calitate.


Swatch culori paleta cu farduri rotunde

Swatch culori paleta culori sidefate
  Pe buna dreptate m-am indragostit de ea, voi ce ziceti ? Cum arata ? E delicioasa, nu-i asa?
  Imi e atat de dor sa mai port un machiaj, dar din pacate ochiul meu s-a agravat destul de mult in urma muscaturii de paianjen, am rana pe pleaoapa si acum sunt acasa, am mini-concediu - nu merg la scoala, iau antibiotice si singurul 'fard' pe care il folosesc este Betadine :(
  In schimb, maine va prezint un machiaj facut cu ajutorul acestei paletute unei prietene dragi <3 Abia astept sa o cunoasteti pe Diana. 
  Pana atunci va pupacesc si sa aveti grija de voi !

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny
 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu