✦ Goodies from ThBoxes ✦

vineri, 7 octombrie 2011
  Yuppyy !!! Astazi va arat ce mi-am cumparat cu ocazia primei mele comenzi de pe site-ul ThBoxes.com. Tin sa ii multumesc mult Andreei, pentru ca ea a pus o comanda mai maricica si de care am profitat si eu, apoi mi-a trimis produsele.
  Ieri le-am primit si sunt foarte incantata de ele ! Sunt lucrate foarte frumos si nu au nici un defect. Cine zicea ca site-ul ThBoxes.com creeaza dependenta, mare lucru a spus :)). Sunt atat de frumoase incat cred ca o sa urmeze inca o comanda in curand.

Culoarea bentiteti, mai aproape de realitate este cea din dreapta.

Mie imi plac la nebunie si abia astept sa le port cu diferite tinute.

P.S. : V-ar incanta un giveaway cu bijuterii de pe ThBoxes.com ?

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu