◆ Giveaway ThBoxes & Honeÿ Bunny ◆

miercuri, 19 octombrie 2011
  Ce credeati fetelor, ca nu v-am mai pregatit nici o surpriza ? Nu, nu .. nu fac eu asa ceva, asa ca astazi dau startul unui nou giveaway impreuna cu site-ul ThBoxes.com .
  De ce ThBoxes.com ? Pentru ca mi-am achizitionat de curand de la aceasta firma  niste accesorii (le puteti vedea aici) si atat de incantata sunt de ele, ca m-am gandit sa va dau si voua ocazia sa castigati asemenea lucrusoare dragute.



Ce puteti castiga ?
 Ei bine, la acest giveaway premiile se acorda in functie de numarul particpantilor, reprezentand 10 % din numarut total al acestora.
Daca vor participa 50 de persoane vor fi alesi 5 castigatori, daca vor participa 200 de persoane vor fi alese 20 de persoane castigatoare.
  Fiecare persoana castigatoare va primi o bijuterie la alegere de pe site-ul ThBoxes.com


Ce trebuie sa stiti ?
La acest giveaway poate participa oricine, de oriunde, este deschis si international.
Perioada de desfasurare este de 2 saptamani si 2 zile, din 20.10 pana in 04.11. 
Castigatorii vor fi alesi cu ajutorul site-ului Random.org 

    Ce trebuie sa faceti ?
    Trebuie sa ma urmariti public prin GFC ( stanga sus - casuta 'Follow me on GFC' )
       ◆ Trebuie sa dati like paginii de facebook ThBoxes si paginii Honeÿ Bunny
    Este necesar sa aveti un cont creat pe ThBoxes.com 
    Postati pe blogul vostru despre acest giveaway (daca nu aveti blog, puteti da share acestei postari pe facebook/twitter)
    Intrati pe ThBoxes.com si alegeti bijuteria pe care doriti sa o castigati

    Pentru ca eu sa primesc inscrierea voastra trebuie sa


    Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu