Review - Blue Circle Lenses from PinkyParadise.com

joi, 22 septembrie 2011
  Buna fetelor ! 
  Sunt curioasa de un lucru .. Voua vi se intampla cateodata sa vreti sa schimbati ceva la infatisarea voastra, dar nu vreti sa recurgeti la gesturi de care apoi v-ar putea parea rau (sa-ti vopsesti parul, sa te tunzi,sa-ti pui un pierce, etc) ? Mie mi se intampla si chiar foarte des ! Sunt o fire care se plictiseste repede si cand mi se pune pata si simt ca trebuie sa  schimb ceva la mine, cumva, ceva, trebuie sa fac, sa imi fac damblaua.
  Nu stiu daca voi sunteti pro sau contra lentilelor de contact, dar eu sunt de parere ca atat timp cat un lucru nu imi afecteaza sanatatea (in cazul acesta, vederea), nu e ceva pe timp indelungat, sau ceva cu care sunt nevoita sa raman toata viata (gen-tatuaj,pierce) si imi satisface nevoia de a schimba ceva la infatisarea mea, e ok.
  Am fost contactata de cei de la PinkyParadise.com, pentru a testa o pereche de lentile albastre care nu au fost inca puse la vanzare pe site-ul lor (tocmai de aceea au trimis catorva bloggeri aceste lentile pentru a vedea cateva pareri). 
  Sa vedem despre ce este vorba ...

  Un lucru care imi displace e faptul ca pupila mea e prea mica (nu doar la lumina, ci mereu) / diametrul lentilelor e prea mare. E vizibil acest lucru numai de aproape, dar conteaza pentru ca se vede si putin din culoarea naturala a ochilor mei. As can you see ...


  E pentru prima oara cand port lentile de contact si tin sa va spun ca mi-a fost foarte usor sa ma acomodez cu ele. Ma gandeam ca imi va fi greu sa le aplic, sau sa le scot, sau poate ma vor incomoda si voi avea impreisa ca am ceva in/pe ochi :)) ... dar nu, sunt chiar ok. Am invatat sa le pun si sa le scot, de aici.


    Sincer ? Mie imi plac ! Arat funny cu ele .. Am avut parte de multe reactii de tot felul cand le-am puratat, dar pana acum nu mi-a zis nimeni ca imi sta hidos cu ochii albastrii :)) . Culoarea mea naturala a ochilor fiind verde(poza sus stanga), o data lentilele aplicate am impresia ca e cam aprinsa culoarea si striatiile se vad cam accentuat, dar pe niste ochi caprui,, sau mai inchisi la culoare, opaci sunt sigura ca ar arata mai ok.

  Despre site-ul PinkyParadise.com, vreau sa va spun ca este un site pe care puteti sa gasisti o varietate mare de lentile de contact (peste 350 de modele), de la lentile cu aspect natural, chiar si lentile cu model ( fluturasi, flori - how cute <3 ), pana la mascara, masti faciale, BB cream si multe alte produse cosmetice.
  Si .... am o supriza pentru voi :D ! In caz ca doriti sa achizitionati produse de pe acest site, daca folositi  codul  honeybunny  aveti urmatoarele beneficii : 
  •  la comandarea oricarei perechi de lentile de contact primiti cadou un dispozitiv funny (in forma de animalut ) pentru pastrat lentilele + un cadou surpriza
  •  la comandarea a 3 perechi de lentile de contact primiti 3 dispozitive funny pentru depozitarea lentilelor gratis + 3 cadouri surpriza 
  •  trebuie sa achizitionati minim o pereche de lentile  pentru  a activa codul pentru comanda voastra
  •  codul nu expira
  In caz ca intentionati sa achizitionati lentile de contact de pe PinkyParadise.com tineti cont de urmatorul lucru :
 

"You are best advised to consult your eye doctor before wearing any contact lens. It is your responsibilities to minimize the risk of wearing lenses. Kindly please read the wear & care guide carefully to ensure proper handling of lenses (which is provided in the website). The rule of thumb for your eye safety is, if you experience any discomfort, please remove the lens immediately."


  Va place de Honeÿ Bunny cu ochii albastrii ?

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu