Review - Balsam de buze Caramel (Reverto)

joi, 8 septembrie 2011
  Buna fetelor !
  Stiu ca nu sunt singura care are probleme cu buzele uscate si crapate si de aceea am ales sa va vorbesc despre un produs care ne este necesar in aceasta situatie. Mi se intampla cel mai des in anotimpul rece, cand e foarte frig si bate vantul, dar si atunci cand este foarte cald, din cauza ca nu beau cantitatea de lichide necesara. Atunci buzele mele se usuca si daca nu le hidratez si le protejez imptriva acestor factori,  situatia lor se agraveaza.



  Ce promite acest produs ?  
  Aroma minunata si ultra hidratare intr-un balsam cremos cu unt de shea si ulei de jojoba.
  Untul de shea este un minunat hidratant, iar uleiul de jojoba calmant se absoarbe rapid si protejeaza pielea impotriva deshidratarii si ridurilor.
  Balsamul catifeleaza pielea sensibila a buzelor gratie uleiurilor naturale si untului de cacao si shea.
  Uleiul de ricin si pudra minerala vor conferi buzelor un luciu discret.
 Aroma dulce, gurmanda, caramelata.


♥ Ce cantitate are ?
   6 ml

♥ Ce ingrediente contine ?
  Unt cacao, ulei ricin, ceara de albine, unt shea, ulei jojoba, extract aromatic caramel, pudra minerala (mica si oxid de fier), vit. E.
 Fabricarea manuala, folosind uleiuri vegetale si plante din loturi diferite, poate aduce produsului variatii minore de culoare.

  ♥ Cum se utilizeaza ?
  Balsamul se aplica pe buze pentru a conferi hidratare, luciu discret si pentru a mentine mai mult pe buze culoarea si luciul rujului sau gloss-ului.


   ♥ Care sunt conditiile de pastrare?
  Fiind un produs 100% natural, balsamul nu contine conservanti sau intaritori sintetici, recomandam pastrarea intr-un mediu uscat, ferit de umezeala, caldura si lumina directa.

  ♥ Care este parerea mea despre acest produs ?
  Asa cum v-am spus si mai sus, eu nu pot sa ma lipsesc de balsamul de buze si il am peste tot cu mine. In comparatie cu ultimul meu balsam de buze, de la EcoLips Daily(review aici), pot sa spun ca il prefer pe acesta, de la Reverto din cauza mirosului placut de caramel si consistentei, care nu e deloc rigida si o data aplicat da un luciu placut buzelor. Nu am avut probleme cu desurubarea lui din recipient si dupa aplicare are grija de buzele mele asa cum trebuie, le ingrijeste si le face moi. Il reaplic de fiecare data cand simt nevoia, cand ies afara, dupa ce mananc sau beau, etc. Are in componenta ulei de jojoba, unt de shea si ulei de ricin, fapt ce ma bucura, pentru ca sunt ingredientele care ma uit sa le contina majoritatea produselor de ingrijire pe care le folosesc, datorita proprietatilor sale.


  ♥ Ce pret are ? 
  15 lei


  ♥ De unde il puteti achizitiona ?
  http://www.reverto.ro

  ♥  Nota produsului :
   ♥  ( 5/5)

  Si nu in ultimul rand, la multi ani tuturor care isi serbeaza astazi ziua de nume! 


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu