NOTD - My first 'Miss Sporty' nail polish ♥

vineri, 30 septembrie 2011
  Hey girls !

   Azi vreau sa zic un mare 'wow' pentru oja de la Miss Sporty Lasting Colour 7 Days (nuanta 370). Why ? Nu am mai vazut o oja atat de rezistenta in viata mea.
   Am primit-o cadou de la sister a mea si a fost dragoste la prima vedere. Are o culoare atat de draguta, un roz apropiat de corai cu reflexe, care aplicata in doua straturi arata foarte bine. 
   O sa va arat varianta simpla, cu oja aplicata in 2 coats si apoi o varianta de-a mea mai shiny, in care am aplicat pe inelar oja cu glitter de la Veneranice.
   Am incercat si o a treia varianta, care imi place si ea la nebunie.. Anume, sa aplic peste ea, o oja crackle/crapacioasa neagra. Se vede superb! Sper sa fac poze si sa va arat in curand si voua varianta aceasta :D
  Hope you like it !



  & with a touch of glitter ...

Pentru detalii ,propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu