NOTD - Glitter in my veins/Glitter on my nails ♥

miercuri, 21 septembrie 2011
  V-am mai spus vreodata ca ador, deci pur si simplu sunt innebunita dupa particulule de sclipici, dupa orice sclipeste, e shiny, sare in ochi si la lumina are 1000 de reflexe ? ♥ :))
   Acum cateva zile am vazut pe facebook o poza cu o oja cu particule de sclipici... Atat mi-a trebuit ! Mi-am imaginat doar cum ar arata pe unghii in zeci de mii de combinatii si am plecat in cautarea ei... Si am gasit-o ! In fine, nu e exact ceea ce cautam eu, dar ma multumesc si cu atat (deocamdata :D). Mi-as fi dorit ca particulele sa fie mai mari, putini mai mari, dar e foarte ok si asa. Imi place la nebunieeee !
  Pentru NOTD-ul de astazi am folosit ca baza o nuanta deschisa de roz (de la Kintetics - nuanta Pale Petunia) si apoi am aplicat dragutica oja cu particule shimmery de care va vorbeam mai sus (de la Veneranice - nuanta 155). Se observa la varfuri ca oja e putin 'mancata' din cauza ca am facut poza la 4 zile dupa aplicare.Sorry ! :">
 
 


  Am o colega care imi zice de fiecare data cand ma vede cu ceva shiny pe mine "like a molia" =)) ... 
  Spuneti-mi ca nu sunt singura careia ii place asa ceva si ma linistesc !

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu