LOTD - Flirty Pink Day Make-up ツ

vineri, 23 septembrie 2011
  Hey girls ! 

  In ultima perioada mi-am incercat norocul la cateva concursuri de make-up. Unul dintre acestea este cel organizat de Valentina Bucur impreuna cu Cosmetic-Style.ro. Pentru acest concurs am avut de facut doua tipuri de machiaj : un machiaj de zi si un machiaj de seara (separat, nu fiecare pe jumatate de fata).

  Mie imi place la nebunie cand am de indeplinit anumite cerinte si trebuie sa ma adaptez la ele. Asta e un lucru ce ma incanta atunci cand ma inscriu la concursuri .( Cu ocazia asta va provoc sa-mi dati de lucru :D ... Daca aveti un machiaj pe care ati vrea sa-l vedeti reprodus de mine, va astept cu drag sa-mi spuneti. )

  Astazi va voi arata machiajul de zi, cu care m-am inscris la concursul Valentinei, urmand sa vi-l arat si pe cel de seara (maine, cred :D). Sper sa va placa, atat voua, cat si Valentinei si celor de la Cosmetic-Style.ro !









  What you say ? Do you like it ? :o3

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu