LOTD - Back2School entry for MaddaIlade's Contest

joi, 15 septembrie 2011
  Hey girls !
  Mada a organizat impreuna cu farduricolorate.ro un concurs tare dragut si cu o tema usor de abordat, zic eu, tinand cont ca suntem la inceputul acestei perioade cand unele dintre noi am inceput scoala, altele o sa inceapa facultatea si asa mai departe. Cu ocazia asta va doresc tuturor care sunteti intr-una din situatiile de mai sus, multa bafta si succes in noul an scolar/universitar !
  Machiajul cu care eu m-am inscris la concursul organizat de Mada, este machiajul pe care il port in general la scoala.
  Daca pana acum nu dadeam o foarte mare importanta (si uneori nici daca vroiam nu reuseam la 6 dimineata sa imi aplic mai mult decat fond de ten si rimel) si nu ma straduieam prea mult pentru un machiaj de scoala elaborat, plus ca eu cred ca nici domnii profesori nu ar fi foarte incantati, de cand am inceput scoala imi rezerv 10 minute (fix atat imi ia pentru realizarea machiajului pe care vi-l arat astazi) pentru "a ma face frumoasa" (asta e vorba pe care o zic cel mai des cand vine vorba de machiat/coafat/manichiura).
  Eu sper sa va placa si voua, dar si lui Mada si sa va fie util !




 


  Eu am ales look-ul acesta pentru ca mi se pare foarte usor de adaptat in fiecare zi in functie de accesoriile pe care le port, sau de tinut pe care o aleg.
  De exemplu, va voi arata inca doua variante ale aceluiasi machiaj, unde am inlocuit rozul pal din coltul intern al ochiului cu o nuanta de mov, iar daca va place si va permit si cadrele didactice puteti opta si pentru o nuanta mai puternica,like blue.



Ce parere aveti ?

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥

Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu