L'Oreal Mascara Volumissime vs L'Oreal Lash Architect 4D

marți, 27 septembrie 2011
  Hello girls ! De mult timp imi doream sa va vorbesc despre cea mai noua descoperire a mea in materie de mascara. Pana nu acum mult timp, favoritul meu a fost Maybelline Colossal Mascara, dar cineva i-a luat locul si anume L'Oreal Mascara Volumissime (deci v-ati dat seama pe cine laud azi :x ) 



  Am ales sa va fac astazi o comparatie intre cele doua mascara de la L'Oreal pe care le detin si intre care exista o diferenta destul de clara rezultata in urma aplicarii, dar si de pret pentru ca mi se pare interesant cum un mascara ieftin e de 2 x mai bun decat unul mai scump. Si nu este chiar deloc cum v-ati astepta .. Ma refer la faptul ca Lash Architect-ul costa undeva in jur de 60 lei, in schimb ce Volumissime are pretul la jumatate, aproximativ 30 lei (chiar si mai ieftin).

  Nu defaimez Lash Architect-ul 4D-ul.. Nu e chiar atat de rau, dar va vorbesc in comparatie cu Volumissime-ul, care mi se pare mult mai ok decat el, tinand cont de ce face si pretul pe care il are.

  Ce nu-mi place la L. Architect e faptul ca lipeste genele intre ele, le ingreuneaza si dupa cateva ore incep sa cada brobonite de rimel de pe gene sub pleoapa si e chiar enervant, mai ales cand ma gandesc la pretul lui destul de ridicat. Cu problema asta chiar nu ma confrunt in cazul lui Volumissime, deci un mare plus pentru el.
  Un alt minus al lui L. Architect e periuta lui. I hate it ! E subtire si are foarteee mult produs pe ea atunci cand o scoti din recipient. Daca nu stergi surplusul pe un servetel te mozolesti toata si e pacat pentru ca pierzi destul de mult produs, in schimb ce Volumissime are o periuta super.

  Dintre cele doua mascara, il aleg clar pe Volumissime. De ce ? E la jumatate ca si pret fata de L. Architect si e mult mai bun in ceea ce priveste rezistenta sa pe gene, plus ca lungeste si curbeaza genele foarte dragut, fara sa le lipeasca.

  Si acum poze ...

L'Oreal Lash Architect 4D -swatch

                      
L'Oreal Mascara Volumissime  -swatch

     Ziceti voi .... nu-i mai dragut Volumissime-ul ?

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu