ღ Intalnire cu blogger-ita Andreea + LOTD - Selfish Pink ღ

sâmbătă, 10 septembrie 2011
  Buna fetelor ! 
  Va vorbesc dupa o zi plina de lucruri frumoase, de intamplari hazlii si bucurii, alaturi de Andreea, de la Destiny of a Star. Ea este din Suceava, iar in weekend-ul acesta a ajuns la mine in oras, in Rm Valcea, datorita unor rude pe care a venit sa le viziteze impreuna cu matusa sa, undeva la 10 km de oras.
  Ne-am distrat pe cinste ! La inceput Andreea era putin suparata, pentru ca nu primise cadoul care ii revenea in urma extrageri de la giftaway-ul de pe facebook, dar .. ea nu stia ca cea care trebuia sa ii faca surpriza, eram eu. Ma 'amenintase' de ceva timp ca ar putea ajunge si eu am sperat pana in ultima clipa ca va veni si pastram coletul pe birou, pana cand mi-a dat vestea cea buna ca v-a ajunge aici si a trebuit sa scot tot din coletel si sa pun in punga de cadou. Uh .. ce fericita am fost ! Chiar imi doream sa-i inmanez cadoul personal :X
  Am fost in parc, in mall, la KFC, l-am cunoscut pe Raducu, o ruda de a ei, de aici din Valcea, care e tare dulcic si inteligent [ trece intr-a sasea .. i-am spus ca-l faceam de gagic daca era mai mare  :))) - just kidding ].
  Am primit si eu din partea ei un cadouas foarte simpatic, o mostra de ruj de la Avon, o bratarica facuta de ea :x si un mascara de la L'Oreal. (maine poze pe facebook)
  Am facut si poze ( de fapt Raducu ne-a facut , mersi Raducu ! ) si abia astept sa le scoata. Andreea e o fata foarte draguta , cu o voce asa placuta, cu ochi frumosi si o gandire super. Ma bucur ca o cunosc !
  O sa revin cu poze, atunci cand o sa mi le trimita, dar pana atunci va arat un mic LOTD, un look nu foarte recent, simplut, pe care l-am gasit in calculator si am zis ca nu ar strica sa vi-l arat.
  Hope you like it ! 

 
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu