♥ Giveaway Elf & Honeÿ Bunny ♥

marți, 13 septembrie 2011
  Hi girls ! 
  Stiu ca este invazie de giveaway-uri sponsorizate de firma de cosmetice Elf, dar sunt sigura ca o sa va placa si premiile pe care vi le ofer eu (prin intermediul celor de la Elf, care ma sponsorizeaza in totalitate). Mie imi plac produsele Elf. Am destule produse de pe site-ul lor si imi comand regulat. Sunt multumita de raportul pret-cantitate si varietatea de produse pe care le ofera.
  Tot ce trebuie sa faceti pentru a va inscrie este sa fiti din Romania, sa ma urmariti prin GFC, sa dati like paginii mele de facebook(click aici) si cea a firmei Elf Romania(click aici), apoi sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare cu numele cu care ma urmariti prin GFC si numele de facebook cu care ati dat like celor doua pagini.Easy, nu-i asa ?
  Premiul pus la bataie este alcatuit din 5 produse cosmetice e.l.f, pe care norocoasa castigatoare, care va fi anuntata pe 26 septembrie, le va primi direct de la echipa Elf, dupa data de 1 octombrie.
  Deci, dupa cum probabil v-ati dat seama si ati mai vazut, giveaway-ul se va incheia pe 25.09.2011, iar castigatoarea va fi aleasa cu ajuotrul site-ului random.org :D 




P.S : Nu uitati sa va inscrieti si la celalalt giveaway pe care il am in desfasurare pe blog, la care puteti castiga un portfard cu produse de ingrijire, marca Mario Badescu ! 

  Bafta tutuor ! 

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu