Review - Sampon hranitor pentru par uscat sau deteriorat S.A.V.E.

duminică, 3 iulie 2011
  Buna fetelor !
  Ma bucur ca v-au placut my favs,  iar pentru ca Sadie a cerut informatii despre samponul hranitor pentru par uscat sau deterioat S.A.V.E. , m-am gandit sa va vorbesc putin mai repede decat imi planuisem despre el. Acum ori peste ceva timp, parerea mea va fi aceeasi !





   Produsele  S.A.V.E. au fost create in mijlocul naturii, la poalele Muntilor Alpi, intre Provance si Alpii de Sud, acolo unde natura este protejata, la numai cativa kilometrii de Manosque.  Fondatorii sunt patru “eco – cetateni” cu adevarat pasionati de cosmetice, natura si munca omului. Fiecare a contribuit la crearea acestei linii de cosmetice punandu-si in valoare dorintele si credintele, un pic pentru ei insisi, special pentru public si mai ales pentru ... copiii lor. 
  S.A.V.E. este o linie de cosmetice organice certificate de catre ECOCERT.
  Ingredientul principal este catina salbatica din Alpi, iar toate celelalte componente sunt din culturi organice: menta, musetelul, untul de shea, frunzele de maslin, floarea soarelui si parfumuri 100% naturale.
  In produsele S.A.V.E. nu exista agenti de colorare, parabeni, silicon, GMO (produse modificate genetic), ALS (lauril sulfat de amoniu), SLS (lauril sulfat de sodiu).



   Datele oficiale ale acestui sampon, pe site-ul MERU Organic Beauty:
  •  Actiune: Samponul cu extract de catina alba, musetel si miere curata delicat, hraneste si intareste pana la varfuri parul uscat si deteriorat. Imbogatit cu extracte din plante, pielea capului este profund hidratata* si hranita.
  •  Utilizare: Aplicati samponul pe parul ud si apoi clatiti. In caz de contact cu ochii, clatiti cu apa.
           99% din ingrediente sunt de origine naturala
           14% din ingrediente provin din cultura organica
           99% din ingredientele vegetale provin din cultura organica
  • Ingrediente: Apa, apa de musetel**, sare de cocos, glicerina, lauril glucizid, decil glucozid, betaina cocamidopropil, glucozid de cocos, oleat de gliceril, proteine de grau hidrolizate, dycaprilil eter, alcool lauril, extract din catina alba**, miere, extract din frunza de maslin**, benzoat de sodiu, sorbat de potasiu, parfum, citral, limonen.
         * hidrateaza straturile superioare ale pielii
         ** din cultura organica 
   Produs acreditat:

 Parerea mea despre samponul hranitor pentru par uscat sau deteriorat S.A.V.E  :

  Cel mai bun sampon de par pe care l-am folosit ! Inainte de a va da mai multe detalii si de a va spune la ce m-a ajutat acest sampon si cum , trebuie sa mentionez ca am firul de par subtire, parul meu nu e foarte des, este vopsit blond, fara decolorare.
  In primul rand as vrea sa va ganditi ce sampon folositi voi, daca e  profesional, sau este un sampon 'normal', de la una din firmele conventionale de pe piata, cumparat fara a sta prea mult pe ganduri, doar pentru ca trebuie sa va spalati parul cu ceva. Eu consider ca  parul e un lucru usor de catalogat atunci cand vezi o persoana, un lucru ce te poate avantaja, sau un lucru ce te-ar putea devaloriza, insaprindu-ti trasaturile. Acest lucru depinde in mare masura de modul de ingrijire al parului si de atentia pe care i-o dam.
  Pana acum o luna de zile foloseam un sampon din supermarket si nu tineam prea mult sa investesc intr-o asemenea achizitie, pentru ca eu consideram ca toate sampoanele sunt la fel si fac acelasi lucru. Gresit, e o diferenta ca de la cer la pamant intre fostul meu sampon si samponul hranitor S.A.V.E. !
  Acest sampon  imi curata foarte bine parul, il aplic la fiecare spalare de doua ori, dar dupa prima samponare parul 'scartaie' la atingere, asta insemnand ca e curat, iar la a doua samponare parul devine matasos.
  Inainte de a-l folosi mai aveam o problema si anume matreata, orice sampon foloseam faceam matreata, dar eu credeam ca e din vina parului meu, nicidecum a samponului. Acum pot sa spun fericita ca nu mai am matreata absolut deloc ( me happy - era un lucru destul de enervant pentru mine ) ! 
 Un alt lucru pe care samponul S.A.V.E. il face, e ca reda stralucirea parului, iar parul meu nu se ingrasa nici dupa a 4-a zi de la spalare ( mai mult de atat nici nu l-am tinut nespalat :D ) si inca un lucru important ar fi ca parul meu nu mai este atat de fragil si nu se mai rupe asa usor.
  Are un miros foarte placut de musetel si miere .... delicios ! E practic, usor de folosit, nu este necesar mult produs pentru o spalare, cantitatea sa fiind oricum destul de generoasa - 400 ml.
  Dupa spalare parul e matasos, straluceste si arata sanatos... Cred ca e destul de greu sa ai un par blond si frumos si sanatos, dar eu zic ca sunt pe drumul ce bun. Voi ce parere aveti ?

  E samponul meu preferat si nu as mai reveni la sampoanele 'normale'  acum ca l-am descoperit ! Costa 47 lei si il puteti achizitiona de aici ! Ingrijiti-va parul asa cum se cuvine, e chiar placut sa primesti complimente si sa fi mandra de podoaba ta capilara !

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu